نوشته شده توسط : تجارت گستر شهریار

طراحی سایت ریسپانسیو و واکنش گرا با مناسبترین قیمت در تجارت گستر شهریار

امروزه استفاده از گوشی همراه افزایش یافته و تعداد زیادی از افراد با استفاده از تلفن همراه و یا تبلت به جستجو در اینترنت می پردازند . در گذشته چون سایت ها بر طبق صفحه نمایش سیستم های کامپیوتری طراحی می شد مشاهده آنها در صفحه نمایش های کوچک با مشکل مواجه بود و به سادگی انجام نمی شد و کاربر برای مشاهده تمام اجزا سایت باید مدام صفحه را جابه جا یا بزرگ و کوچک می کرد . بعد از گذشت مدتی طراحان برای حل این مشکل علاوه بر طراحی سایت اصلی ، نسخه جدایی از سایت برای نمایشگر های مختلف طراحی کردند . که این روش نیز معایبی را به دنبال داشت .
از جمله معایب این روش می توان به موارد زیر اشاره کرد .

افزایش هزینه :
در این روش نیازی به طراحی مجدد سایت بود ، به همین سبب هزینه طراحی سایت بالا می رفت .
اثر منفی در سئو :
این روش با ایجاد محتوای تکراری در سئو سایت تاثیر منفی می گذاشت .

تقریبا از سال 2012 بود که طراحان سایت به فکر طراحی سایت ریسپانسیو برای حل این مشکل افتادند . حتما در  هنگام جستجو در اینترنت به سایت ها برخوردید که کاملا واکنشگرا بوده و تصاویر و المان های سایت را مطابق با صفحه نمایش ، نمایش می دهند . به این نوع طراحی سایت ، طراحی سایت ریسپانسیو می گویند .
در وب سایت ریسپانسیو ، با ورود کاربر به سایت شما با تشخیص ابعاد صفحه نمایش کاربر تصاویر سایت را به طریقی نمایش می دهد که به راحتی برای کاربر قابل مشاهده باشد.

طراحی سایت ریسپانسیو ، طراحی وب سایت ریسپانسیو ، طراحی سایت ریسپانسیو در تبریز



:: بازدید از این مطلب : 117
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تجارت گستر شهریار
 

همان طور که در مقالات گذشته اشاره شد طراحی سایت امروزه برای انواع مشاغل امری لازم به نظر می رسد . یکی از انواع طراحی وبسایت ، طراحی سایت کارخانجات می باشد که تجارت گستر در این زمینه نیز فعالیت داشته و طراحی  سایت کارخانجات معروفی را انجام داده است .

از جمله می توان به طراحی سایت کارخانه صابون سازی پیروز و طراحی سایت کارخانه ان جی و … اشاره کرد .

برای اطلاعات بیشتر از نمونه کارهای تجارت گستر نمونه کارها را ببینید یا با شماره 04135576835 تماس بگیرید .
در نگاه اول شاید به نظر برسد کارخانجات فروش خود را داشته و نیازی به طراحی سایت ندارند، زیرا مشتریان و فروش خود را دارند .

اما با رشد روز افزون تکنولوژی و تاثیر تبلیغات در فروش بیشتر کارخانجات باید به فکر راه اندازی سایت برای خود باشند زیرا در غیر این صورت ممکن است با حضور قوی تر رقبا ، مشتریان ثابت خود را هم از دست دهند .
مسلما تعداد افراد که به دنبال خرید محصول هستند و در اینترنت به جستجو می پردازند در حال افزایش است و در صورتی که کارخانجات به دنبال طراحی سایت کارخانجات نباشند مشتریان اینترنتی خود را از دست خواهند داد .
طراحی سایت برای کارخانجات موجب جلب اعتماد مشتریان آنها شده و اعتباری را در نزد مخاطبان ایجاد می نماید .  مزیت دیگر این کار از بین بردن محدودیت مکانی و زمانی می باشد . کارخانجات با طراحی سایت می توان بازار هدف خود را از بازار داخل کشور به خارج کشور تغییر داده و به صادرات محصولات خود بپردازند .

 

طراحی سایت کارخانجات ، طراحی سایت کارخانه ، طراحی سایت کارخانجات در تبریز ، طراحی وب سایت کارخانه



:: بازدید از این مطلب : 117
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تجارت گستر شهریار

طراحی مجدد وب سایت

از دیگر خدمات شرکت طراحی سایت تجارت گستر شهریار طراحی مجدد سایت است . در طراحی سایت از موارد دارای  اهمیت به روز بودن می باشد بنابراین سایت شما همواره باید بر طبق آخرین تکنولوژی روز باشد و مطابق با آن پیش رود .
بعد از گذشت مدتی از طراحی یک سایت ، ممکن است ظاهر سایت برای بینندگان و صاحب سایت کسل کننده به نظر برسد . مخاطبان همواره از روش ها و طراحی های به روز استقبال می نمایند . به همین سبب باید به ایجاد تغییرات و یا طراحی مجدد وب سایت پرداخت . این تغییرات ممکن است جزیی و یا کلی باشند که با توجه به عمر سایت و ظاهر آن و همچنین میزان رعایت نمودن اصول جدید می توان در مورد آن تصمیم گرفت .

طراحی مجدد وب سایت شامل چه مواردی است ؟

خدمات طراحی مجدد سایت ارائه شده توسط تجارت گستر شهریار شامل موارد زیادی می باشد که در ادامه به برخی از  آنها اشاره می کنیم .

طراحی وب سایت در تبریز تغییر ظاهر سایت و طراحی مطابق آخرین تکنولوژی روز دنیا 

قالب سایت شما بررسی شده و اگر از طراحی قدیمی برخوردار بود مجددا مطابق با تکنولوژی روز طراحی می شود . طرح مورد نظر با توجه به حوزه فعالیت شما انتخاب می شود و راحتی و دسترسی آسان برای کاربران در اولویت قرار می گیرد

و....

منبع : طراحی مجدد وب سایت

 

طراحی مجدد سایت ، طراحی مجدد وب سایت ، طراحی مجدد سایت در تبریز



:: بازدید از این مطلب : 102
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تجارت گستر شهریار

طراحی سایت نیازمندی

طراحی سایت نیازمندی و بهینه سازی با تکنولوژی روز توسط تجارت گستر شهریار

طراحی سایت نیازمندی یکی دیگر از خدمات ارائه دهنده شرکت های طراحی سایت است که بسیار مورد استقبال قرار گرفته است . در سالهای اخیر با موفقیت طراحی سایت نیازمندی افراد بسیاری مشتاق طراحی وب سایت نیازمندی  شدند . این سایت ها هم برای آگهی دهنده و هم برای بیننده مفید است و مورد استقبال قرار می گیرد . فرد آگهی دهنده به راحتی می تواند در این سایت تبلیغ شرکت و یا فروشگاه خود را به رایگان ثبت نماید و در صورت لزوم برای امکانات بیشتر با صرف هزینه به بهتر دیده شدن آگهی خود کمک نماید .

افراد هم که نیاز به خدمات خاص و یا کالا خاصی دارند با جستجو در سایت نیازمندی و مقایسه مشخصات به راحتی انتخاب می کنند. همچنین افراد با طراحی سایت نیازمندی و فعالیت حرفه ای بر روی سئو و بهینه سازی سایت می توانند تعداد بازدید کنندگان سایت خود را افزایش دهند و از این طریق بر درآمد خود بیافزایند .
طراحی سایت نیازمندی را می توان بانک اطلاعاتی از آگهی های مختلف در انواع شاخه ها دانست که افراد به راحتی و با توجه به دسته بندی و فیلتر کردن به نیاز خود دسترسی داشته باشند .

منبع : طراحی سایت نیازمندی

 

طراحی سایت نیازمندی ، طراحی وب سایت نیازمندی ، طراحی سایت نیازمندی در تبریز



:: برچسب‌ها: طراحی سایت نیازمندی , طراحی سایت نیازمندی در تبریز ,
:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تجارت گستر شهریار

طراحی سایت ارزان با بالاترین امکانات در تجارت گستر شهریار

طراحی سایت ارزان از دیگر خدمات ارزنده تجارت گستر شهریار می باشد که در این نوشته به بیان آن می پردازیم . در  عصر حاضر برای ارتقا و افزایش کسب در آمد خود باید به فکر روش های نوین کسب و کار باشید . روش هایی که در زمان کم ، نتیجه مطلوب و دراز مدتی داشته باشد . مسلما یکی از راه های بسیار مناسب برای این منظور طراحی وبسایت می باشد . تجارت گستر شهریار با سابقه بالا در زمینه طراحی انواع سایت های شرکتی ، بازرگانی ، شخصی ، فروشگاهی ، صنعتی و … این بار اقدام به طراحی سایت ارزان نموده است .

تجارت گستر شهریار همواره به فکر مشتریان و مخاطبان خود بوده و هدفش رضایت بیش از پیش مشتریانش می باشد . به همین منظور برای راحتی مشتریانی که قصد راه اندازی سایت دارند اما به هر دلیلی نمی خواهند هزینه زیادی بپردازند ، پکیج طراحی سایت ارزان خود را ارائه نموده است .
پکیج طراحی سایت ارزان در سایت هایی با موضوعات صنعتی ، بازرگانی ، شرکتی و …. ارائه می شود .

منبع : طراحی سایت ارزان

طراحی سایت ارزان ، طراحی وب سایت ارزان ، طراحی سایت ارزان در تبریز ، ساخت سایت ارزان

 



:: برچسب‌ها: طراحی سایت ارزان , طراحی وب سایت ارزان , طراحی سایت ارزان در تبریز ,
:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 19 اسفند 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تجارت گستر شهریار

طراحی سایت خبری ، طراحی وب سایت خبری با بالاترین کیفیت در تجارت گستر شهریار

مسلما یکی از نیازهای اصلی هر فردی در تمام طول تاریخ اطلاع از اخبار و حوادث روزمره می باشد . این امر با پیشرفت های حال حاضر اهمیت بسیاری پیدا کرده و ابعاد وسیع تری را هم در بر می گیرد . مردم امروزه نه تنها نیاز به اطلاع از اخبار شهر یا کشور خود ، بلکه نیاز به اطلاع از حوادث کشورهای دیگر نیز دارند .
که این امر به صورت آنلاین و از طریق طراحی سایت خبری انجام پذیر است . طراحی سایت خبری یکی از انواع زمینه های طراحی سایت  است که تجارت گستر شهریار با سابقه بالا در این زمینه نیز فعالیت دارد .
وجود تعداد کاربر آنلاین بسیار در ایران و دنبال کردن اخبار موجب شده تعداد افراد بسیاری به فکر راه اندازی و طراحی سایت خبری باشند . طراحی سایت خبری که علاوه بر ساختار مناسب محتوای مفید و به روزی تولید نماید می تواند مخاطبان بسیاری را به خود جذب نماید .

طراحی سایت خبری ، طراحی وب سایت خبری ، طراحی سایت خبری در تبریز ، ساخت سایت خبری



:: برچسب‌ها: طراحی سایت خبری , طراحی وب سایت خبری , طراحی سایت خبری در تبریز ,
:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 19 اسفند 1395 | نظرات ()