نوشته شده توسط : تجارت گستر شهریار

چکیده

با توجه به خواص الیاف و استفاده بشر در زندگی روزمره از پشم و پنبه الیاف ایزوبز توانسته کارایی پشم و پنبه را افزایش دهد. این الیاف از اختلاط پشم و پنبه با پلی استر تو خالی تشکیل شده و از ساختار سبک و در عین حال مقاومی بر خوردار می باشد.

الیاف ایزوبز می توانند علاوه بر جلوگیری از تبادل سرما و گرما عایق صوتی مناسبی برای ساختمان ها باشد در این مقاله یک نگاه اجمالی به کارایی الیاف به عنوان عایق صوتی برای ساختمان خواهیم داشت.

 

مقدمه

انسان همواره از الیاف برای آسایش و آرامش خود استفاده می کند تن پوش مناسب در فصول مختلف از الیاف گوناگونی تولید می گردد. فرش ، رخت خواب و… هر کدام می توانند با الیاف خاصی نسبت به عملکردشان تولید شده باشند. با بالا رفتن سطح علمی و تلاش دانشمندان در سال ۱۹۰۴ الیاف پلی استر تو خالی تجاری گردید و با ویژگی های جدید نسبت به الیاف قدیمی توانست نیازهای بشر را تامین کند در همین راستا بعد از سپری شدن مدت کوتاهی به کمک فناوری نانو تکنولوژی توانستند الیاف جدیدی را با کارایی و خواص بیشتر به بازار جهانی عرضه کنند که هم خصوصیات پلی استر تو خالی و هم الیاف قدیمی مانند پشم و پنبه را داشته باشد این الیاف عایق صوتی مناسبی برای ساختمان محسوب می شود و می تواند مشکلات صوتی ، حرارتی و برودتی یک ساختمان را برطرف کند.

برای کاهش و مقابله با انتقال شدت صوت از محیطی به محیط دیگر باید از مواد پوششی که میتواند شدت صوت را در خود پیچانده و به اندازه قابل توجهی کاهش دهد استفاده نمود که به آن پوشش عایق صوتی گفته می شود.

منبع:عایق صوتی 



:: بازدید از این مطلب : 151
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تجارت گستر شهریار

در یک مجتمع مسکونی و یا مجتمع های تجاری ساکنین آنها همواره با مشکل تبادل صدا بین طبقات ناشی از  ضربات پا و سایر صداهای مزاحم از طبقات بالا به پایین روبرو بوده‌اند. که در حال حاضر اکثرا این مشکل در ساخت و ساز مجتمع ها زیادتر شده و تا حدی پیشرفت کرده که گاهی از طبقات پایین هم صدا به طبقات بالاتر از خود به گوش می رسد.

تاکنون مصالح و روشهای مرسوم جهت کاهش این صدا ها  جوابگوی بشر نشده و همواره نارضایتی نسبت به این موضوع در سطح خیلی بالایی به گوش می رسد. امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی محصولاتی با مزیت های  کاهش صدا برای عایق صوتی کف ساخته شده اند که هر کدام از محصولات دارای ویژگی ها و ضخامت  و اندازه های متفاوتی هستند که هر کدام به میزان قابل توجهی کاهش دسیبلی دارند .

عایق صوتی ایزوبز

در میان این محصولات عایق صوتی  ایزوبز با فناوری نانو تکنولوژی و ضخامت ناچیز و همچنین عمر بسیار طولانی پاسخگوی نیاز بشر میباشد .برایعایق صوتی برای کف ساختمان با این محصول نسبت به ضخامت کاهش صدا ما بین ۳۵  دسیبل برای ضخامت ۷ میلی متری و کاهش  ۵۰  دسیبل برای  ضخامت ۱۵ میلی متر امکان پذیر می باشد . برای کسانی که در  صنعت ساختمان و دیگر صنایع فعالیت دارند و در پی محصولی برایعایق صوتی کف میباشند .

بد نیست چند مورد از مزیت ها و ویژ گی های این محصول را با دیگر محصولات مقایسه کنند . این محصول به لحاظ سادگی در حمل و نقل بصورت رولی که هر رول با عرض یک متر و با طول ۱۵ متر که با کمترین وزن ممکن (۱۵ کیلو)  تولید شده و امکان نصب سریع توسط خریدار به صورت عمودی و افقی فراهم نموده است. کافیست کل سطوح مورد نظر توسط خریدار چسب کاری شده و مثل موکت این محصول را نصب نمایند.

در روشهای معمول پس از کف‌سازی اولیه که معمولاً یک بتن مگر می باشد سطح مورد نظر را تمیز و جارو می کنیم و عایق صوتی کف ایزوبز را بعد از چسب کاری سطح مورد نظر روی زمین پهن میکنیم و برشهای لازم در کناره ها را با تیغ انجام و سپس کف‌سازی نهایی بر روی محصول ایزوبز انجام می‌شود.

در زیر چند نمونه از ویژگی ها و مزیت های عایق صوتی برای کف ساختمان ایزوبز را شرح میدهیم.

عایق صوتی

عایق حرارتی

ضد رطوبت

ضخامت ۷ و ۱۵ میلی متری

دارای تائیدیه بهداشت

دارای برگ تائیدیه اروپا

عمر بسیار طولانی

تولید با فناوری نانو

دارای برگ گارانتی

سازگاری با همه ملات ها

غیر قابل اشتعال

منبع:عایق صوتی برای کف ساختمان 



:: بازدید از این مطلب : 165
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تجارت گستر شهریار

امروزه در مجتمع های مسکونی و تجاری به دلیل کاربرد یونولیت برای حجم سازی در سقف یا کف طبقات مشکل انتقال صدا از سقف به طرف پایین به حدی زیاد شده که اکثر هم وطنان از این مشکل رنج می برند مشکلاتی از قبیل صدا های ضربه ای کوبه ای و حتی حرف زدن یا لوله هایی که از سقف اتاق عبور میکنند که در حال حاضر اکثرا این مشکل در ساخت و ساز مجتمع ها بیش از پیش شده و تا حدی پیشرفت کرده که گاهی منجر به تغییر مجتمع خود میباشند .

تکنولوژی ایزوبز

تاکنون مصالح و روشهای مرسوم جهت کاهش این صدا ها پاسخگو نبوده و همواره مردم نارضایتی نسبت به این موضوع دارند امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی عایق صوتی برای سقف ساختمان با محصول ایزوبز با ضخامت ۷ و ۱۵ میلی متری با کاهش ۳۵ الی ۵۰ دسیبل صدا ساخته شده است که دارای ویژگی ها و مزیتهای منحصر بفردی میباشد.

عایق صوتی ایزوبز با فناوری نانو تکنولوژی و ضخامت ناچیز و همچنین عمر بسیار طولانی بهترین عایق صوتی برای سقف میباشد .برای عایق صوتی سقف با این محصول ابتدا ضخامت مورد نظر را انتخاب کرده و سقف مورد نظر را با چسب مخصوص این محصول با کمک کاردک شیار دار آغشته کنیم و مانند موکت یا کاغذدیواری این محصول را بغل هم بدون گذاشتن کمترین درز نصب نماییم.

عایق صوتی سقف در ساختمان هایی که در حال احداث میباشند معمولا بین طبقات بعد از بتن ریزی استفاده میشود ولی از آنجایی که اکثر مجتمع ها با در نظر نگرفتن عایق صوتی برای سقف ساختمان ساخته میشوند این محصول را میتوانید بعد از احداث مجتمع ها نیز استفاده نمایید .

چند مورد از مزیت ها و ویژگی های عایق صوتی برای سقف ساختمان

 

این محصول به صورت رولی تولید شده و حمل و نقل آن آسان می باشد عرض این محصول ۱ متر و طول محصول ۱۵ متر میباشد که به اندازهای مورد نیاز برش داده و نصب می گردد .
عایق صوتی
عایق حرارتی
ضد رطوبت
ضخامت ۷ و ۱۵ میلی متری
دارای تائیدیه بهداشت
دارای برگ تائیدیه اروپا
عمر بسیار طولانی
تولید با فناوری نانو
دارای برگ گارانتی
سازگاری با همه ملات ها
غیر قابل اشتعال

منبع:عایق صوتی برای سقف ساختمان 



:: بازدید از این مطلب : 150
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تجارت گستر شهریار

عایق صوتی برای دیوار مشترک (دیوار حزب)

توجه به پروژه از تمامی جهات باعث می شود که نکات ریز در پروژه رعایت شود و بحث مهم عایق صوتی برای دیوار مشترک فراموش نشود تا صداهای اطراف وارد اتاق خواب یا منزل شما نشود مثلا یک هتل باید حساسیت بالایی نسبت به این موضوع داشته باشد.

این مقاله شما را به درک روشن از علم عایق صوتی برای دیوار مشترک و راه حل هایی برای رفع مشکلات صوتی سوق می دهد تا بتوانید بهترین عایق با نازلترین قیمت انتخاب کنید.

عایق صوتی برای دیوار مشترک

چگونه صدا را متوقف کنیم ؟

صدا مشکلی از انرژی است که به عنوان یک موج می باشد . وقتی که موج با یک مانع برخورد می کند موجب ارتعاش می گردد و در نتیجه از تیغه های نازک دیوارها عبور می کند

چهار عنصر مانع نفوذ صدا عبارتند از :

  • جذب
  • تعدیل
  • فاصله
  • جرم


:: بازدید از این مطلب : 341
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تجارت گستر شهریار

روتاری جوینت

روتاری جوینت واحدی است که اجازه چرخش و دوران به واحدهای متحد را می دهد.روتاری جوینت یک ایستگاه بین معبر تامین کننده انرژی و  بخش گردان مانند غلتک , دوک و سیلندر می باشد.روتاری جوینت اجازه جریان مایع را به داخل و بیرون بخش های دوار می دهد.مایع های سیال در روتاری جوینت و بخش های دوار شامل انواع جامدات و مایعات مانند روغن حرارتی ,آب ,سرد کننده و مایع های هیدرولیکی می باشد.روتاری جوینت برای سرد و گرم کردن و انتقال مایع و قدرت نیز به کار میرود.

از روتاری جوینت به عنوان دریچه روتار,جفت روتار ,روتورسیل ,روتار هوا نیز یاد می شود.روتاری جوینت چرخان محکم به دریچه داخلی چفت  میشود.در طول زمان جریان مایعات از روتاری جوینت قسمت ثابت ,ثابت میماند و روتاری جوینت میچرخد.در زیر فشار زیاد و حرکت مداوم ,روتاری جوینت حول محور میچرخد.طراحی روتاری جوینت بسته به محل نصب میتواند اشکال گوناگونی داشته باشد.

روتاری جوینت میتواند اشکال ,سایزو ابعاد مختلفی داشته باشد اما چهار پایه اصلی دارند شامل بخش غلاف ,محور,یاتاقان و ایستگاه می باشد. روتاری جوینت از فولاد و الومینیوم برای مقاومت در برابر انواع فشار ساخته میشود.

منبع:روتاری جوینت 



:: بازدید از این مطلب : 140
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تجارت گستر شهریار

انواع روتاری جوینت

انواع روتاری جوینت در صنعت وجود دارد که هر کدام با توجه به کاربرد آن استفاده می شود . در این مقاله به معرفی انواع روتاری جوینت ها می پردازیم . بسیاری  از بخش های روتاری جوینت معبر های چندگانه را بهم  وصل می نمایند ,بعضی از انها برای تحت کنترل دراوردن شرایط خاص  طراحی شده اند. مثلا روتاری جوینت خاصی وجود دارد که همزمان باید چندین ماده عبور دهد.

روتاری جوینت از نوع مستقیم  و سرراست ماده را مستقیما از روتاری به بیرون انتقال میدهد.نوع دیگری از روتاری جوینت ,معبر زانویی نام دارد که باعث می شود که ماده از مانع وچندین معبر عبور کند.روتاری جوینت چند  معبره بیشتر به سیلندر سوراخ شده شباهت دارد.در روتاری جوینت های چند معبره ,فضاهای اتاق مانندی وجود دارد که بوسیله معبرهای روتاری جوینت از هم جدا شده اند تا ماده درون روتاری جوینت را از هم جدا نگه دارند.این نوع  از روتاری جوینت ها بیشتر در صنایع پلاستیکی و دیگر محصولات نفتی استفاده میشود.

روتاری جوینت روغن

صنعت نفت و گاز یکی دیگر از صنایعی است که در آن از روتاری جوینت روغن استفاده می شود . تمرکز ما بر روی تولید بهترین راه حل با کاهش هزینه های عملیاتی ، افزایش تولید ، بهینه سازی ایمنی و به حداقل رساندن خطر است .

روتاری جوینت پنوماتیک ، روتاری جوینت هیدرولیک :

روتاری جوینت پنوماتیک طیف وسیعی از روتاری هاست که عمدتا برای بخار و چرخش آب در تجهیزات مکانیک استفاده می شود . نمونه دیگری از روتاری ها ، روتاری جوینت هیدرولیک است که کیفیت بالای آن ها موجب جلب اعتماد بالایی در بازار شده است . این قطعات از پیچیدگی کمی  برخوردار بوده و از قیمت مقرون به صرفه ای نیز بهره می برد .در این دستگاه به طور معمول به یک موتور در حالی که محور دیگر قدرت خروجی فراهم می کند ، برای کار متصل شده است .

برای خرید انواع روتاری جوینت ، پنوماتیک روتاری جوینت ، روتاری جوینت آب و … و کسب اطلاعات بیشتر با ما در تماس بگیرید .

 منبع:اانواع روتاری جوینت



:: بازدید از این مطلب : 236
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 تير 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تجارت گستر شهریار

تغییر dns دامنه های ir

نحوه تنظیم DNS دامنه های ir :

DNS مخفف domain name system می باشد. هر سایت از اسم دامنه یکتایی تشکیل شده است . هر دامنه به یک آدرس آی پی اشاره می کند. وظیفه dns تبدیل نام دامنه به آدرس IP می باشد . برای مثال تبدیل tgsh.ir به 79.175.174.100
به عبارت دیگر dns سرور یک دیتابیس بزرگ است که شامل مجموعه ای از دامنه ها و آدرس های آی پی می باشد . با خرید دامنه و هاست شرکتی که هاست خود را از آنجا تهیه نموده اید باید اسم دامین شما را در دی ان اس سرور اضافه کند . این کار حدودا 48 ساعت به طول می انجامد .
گاهی نیاز است تا dns های دامنه خود را تعیین یا ویرایش کنیم . به هنگام خرید هاست جدید هم باید dns ها را به درستی تنظیم نمود.

در این مقاله به آموزش چگونگی تنظیم و تغییر dns دامنه می پردازیم . برای این کار ابتدا باید به سایت ایرنیک برویم . سایت irnic کارگزار ثبت دامنه در ایران می باشد . شرایط دامنه های ایرانی توسط این سایت تعیین می شود . همان طور که می دانید برای ثبت دامنه ملی ابتدا باید به سایت ایرنیک رفته و پس عضویت به ثبت دامنه های خود اقدام نمود.



:: بازدید از این مطلب : 110
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 1 تير 1396 | نظرات ()