نوشته شده توسط : تجارت گستر شهریار

دوربین مدار بسته در تبریز مانند دیگر شهرها گسترش یافته و دارای کاربرد بسیاری شده است . در جوامع روز به روز بر اهمیت امنیت افزوده می شود و راهکارهایی برای آن به کار برده می شود . یکی از راه های ایجاد امنیت در اماکن نصب دوربین مدار بسته می باشد .

به همین جهت چندین شرکت دوربین مدار بسته در تبریز تاسیس گردیده اند که به فروش دوربین مدار بسته در تبریز و سایر شهرها می پردازند .
برای خرید دوربین مدار بسته در تبریز باید با افراد متخصص در این زمینه مشورت نمود تا نوع مناسب دوربین انتخاب گردد .


به طور کلی دوربین مدار بسته به دوربین هایی گفته می شود که در جای خود ثابت هستند و جابه جا نمی شوند .این دوربین ها را به اختصار CCTV می نامند.


با استفاده از نصب دوربین مدار بسته شما می توانید با خیال آسوده به سفر رفته و در زمان دور بودن از منزل تصاویر مکان مورد نظر خود را مشاهده نمایید و از امنیت آن اطمینان حاصل نمایید . در دوربین مدار بسته تصاویر بر روی دستگاهی به نام DVR ضبط می شود .


از دوربین مدار بسته معمولا در مکان هایی مانند بانک ، شرکت ها و اداره ها ، کارخانه ها ، فروشگاه ها ، منازل و ... استفاده می شود . 

دوربین مدار بسته دارای انواع مختلفی می باشند ، در ادامه به برخی از آنها اشاره کرده و توضیح مختصری می دهیم .



:: بازدید از این مطلب : 152
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تجارت گستر شهریار

نصب دوربین مدار بسته توسط کارشناسان در شرکت دوربین مدار بسته در تبریز انجام می شود . این کار نیاز به تخصص رد این زمینه دارد . اما در صورتی که شما نیاز به تخصص در این زمینه دارید می توانید این کار را خود انجام دهید .


برای نصب دوربین مدار بسته در تبریز ابتدا باید نقشه مکان مورد نظر خود را به صورت دقیق ترسیم نمایید . 

سپس باید مکان های لازم برای نصب دوربین مدار بسته را انتخاب نمایید . مسلما باید تلاش کنید با انتخاب مکان های درست تعداد دوربین های لازمه را کاهش دهید . به طوری که با کمترین تعداد دوربین تمامی نقاط ساختمان را تحت پوشش قرار دهید .

راه پله ها ، روبروی درب های ساختمان ، روبه روی درب های بالکن یا تراس ، اتاقها و ... مکان های مناسبی برای قرار دادن دوربین مدار بسته می باشد .

 

همان طور که بیان شد نصب دوربین مدار بسته در تبریز نیاز به تخصص و دانش در این زمینه دارد . شرکت پی ام الکترونیک با سالها سابقه به فروش دوربین مدار بسته در تبریز می پردازد . برای اطلاعات بیشتر و خرید دوربین مدار بسته در تبریز با شرکت پی ام الکترونیک تماس بگیرید.



:: بازدید از این مطلب : 127
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تجارت گستر شهریار

انرژی خورشیدی یکی از مهمترین عمده منابع انرژی ماست. طبق آخرین برآوردهای اعلام شده از طریق کارشناسان ، عمر منبع انرژی خورشیدی بیش از 14 میلیارد سال است و این انرژی منحصربه‌فردترین منبع انرژی تجدیدپذیر در دنیاست و به صورت مستقیم و غیرمستقیم می‌تواند به اشکال دیگر انرژی تبدیل گردد.

 

 

شرکت پی ام الکترونیک به عنوان یکی از برترین فروشندگان انرژی خورشیدی درتبریز و دوربین مدار بسته در تبریز فعالیت می کند . برای خرید هر نوع محصول انرژی خورشیدی در تبریز می توانید با ما تماس بگیرید .

گازهای تشکیل دهنده خورشید عبارتند از: هیدروژن (8/86 درصد) هلیوم (3 درصد) و 63 عنصر دیگر که مهم‌ترین آنها اکسیژن، کربن، نئون و نیتروژن است و میزان دما در مرکز آن حدود 10 تا 14 میلیون درجه سانتیگراد می‌باشد که از سطح آن با حرارتی نزدیک به 5600 درجه و به صورت امواج الکترو مغناطیسی در فضا منتشر می‌شود.


امروزه مباحث مهمی چون محدودیت ذخایر فسیلی، نگرانی های زیست محیطی، ازدحام جمعیت، رشد اقتصادی ، ضریب مصرف و... با گستردگی تمام، فکر اندیشمندان را در یافتن راهکاهای مناسب به خود مشغول داشته است و صاحبان منابع فسیلی نگران خالی شدن منابع درمدت زمانی محدود هستند . در این میان استفاده از انرژی های تجدیدپذیر یعنی استفاده از انرژی هایی که در مقایسه با طول عمر انسانها به صورت مداوم در حال جایگزینی هستند مانند انرژی خورشید، انرژی باد، انرژی امواج دریا، انرژی توده های زیستی و ... از بهترین راهکار های پیش روی بشر به شمار می رود .


در سال های اخیر در دنیا شاهد رشد تکنولوژی هایی چون IT، نانو، هوش مصنوعی و بالاخره انرژی خورشیدی بوده ایم. دریافت یک ساعت انرژی خورشیدی میتواند به مدت یکسال کل نیاز دنیا و بشر را تامین کند. این انرژی در حال حاضر حکم طلا را پیدا کرده است، امروزه تحولاتی چون بهینه سازی بسیار موثر باطری لیتیومی، حمل و نقل برقی و ماشین های خودران را میتوان انقلابی عظیم در صنعت حمل و نقل نامید. گسترش این ماشین های پیشرفته تا دو دهه آینده ، کل سیستم این صنعت را دچار تحول و تغییر ساختار خواهد کرد. به همین سبب استفاده از انرژی خورشیدی در تبریز نیز رواج یافته است .



:: بازدید از این مطلب : 150
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تجارت گستر شهریار

با پیشرفت فناوری و مکانیزه شدن امور ، عملیات فروش نیز مکانیزه شده است و محاسبات به راحتی انجام می شوند .
به همین سبب بسیاری از فروشگاه های بزرگ به پوز فروشگاهی مجهز شده اند . برخلاف تصورات برخی از افراد پوز فروشگاهی با pos بانکی ارتباطی ندارد . بلکه یک سیستم مجزا می باشد.

پوز فروشگاهی در تبریز نیز در فروشگاههای بزرگ به کار برده می شودو امروزه به یک ضرورت در فروشگاه ها تبدیل شده است .در تبریز همانند سایر شهرها شرکتهایی به عرضه و فروش آن مشغولند . 

پوز فروشگاهی و یا صندوق فروشگاهی را می توان یک رایانه کوچک نام برد که کاربرد اصلی آن عملیات محاسباتی می باشد .
سیستم پوز فروشگاهی از یک کیس ، مانیتور ، ماوس و کیبرد در صورتی که لمسی نباشد . نمایشگری برای مشاهده توسط مشتری ، پرینتر ، صندوق برای قرار دادن پول تشکیل می شود .

پوز فروشگاهی از یک نرم افزار حسابداری و یا فروشگاهی تشکیل شده است که به راحتی میتوان عملیات محاسباتی ، میزان فروش و درآمد و ... را محاسبه نمود.

در برخی از پوز های فروشگاهی تبریز که نیاز به وزن کردن محصول باشد ، پوز فروشگاهی به ترازو متصل می شود . و به راحتی با وزن کردن محصول قیمت محصول به فاکتور اضافه می شود .



:: بازدید از این مطلب : 155
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تجارت گستر شهریار

در فروشگاه ها و مغازه های بزرگ به خصوص در مکان هایی که دارای مشتریان زیادی می باشد ، باید از لحاظ امنیت مورد بررسی قرار گرفته و ایمنی را تا حد امکان رعایت نمود . 
در کلان شهر تبریز نیز فروشگاهها و مراکز خرید بسیاری وجود دارد که مجهز به سیستم امنیتی شده اند . 
از جمله سیستم های امنیتی که امروزه در فروشگاه ها استفاده می شود ، دوربین مداربسته و گیت فروشگاهی در تبریزمی باشد .
گیت های فروشگاهی به دلیل کارایی و کاربرد خوب و ایمنی بالا مورد محبوبیت بوده و بسیاری از فروشگاه از گیت فروشگاه هایی در تبریز استفاده می نمایند .

حتما شما نیز در فروشگاه های بسیاری گیت های فروشگاه های یا گیت های امنیتی را دیده اید .
برای استفاده از گیت فروشگاهی ابتدا بر روی تمامی محصولات تگ و یا لیبل امنیتی نصب می نمایند ، سپس بر روی درهای خروجی گیت های فروشگاهی نصب می شود.
گیت های فروشگاهی و یا دزدگیر فروشگاهی با خروج هر نوع محصول دارای لیبل امنیتی هشدار می دهد و به این ترتیب هیچ محصولی را قبل از پرداخت هزینه و باز نمودن لیبل امنیتی نمی توان از در فروشگاه به بیرون برد . گیت های فروشگاهی با استفاده از آنتنی که دارند خروج محصولات دارای لیبل و یا تگ را سریعا تشخیص داده و با پخش آژیر مانع از خروج اجناس دزدی می شوند.



:: بازدید از این مطلب : 136
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تجارت گستر شهریار

روغن هیدرولیک مورد استفاده در صنایع باید در دمای کاری مناسب نگهداری شود و هر گونه کاهش یا افزایش دما می تواند به روند کاری آن صدمه بزند.
گاها عواملی محیطی مانند اصطکاک موجب تغییر در دمای روغن می شود که برای جلوگیری از این کار باید تدابیری به کار برد .
افزایش دمای روغن هیدرولیک موجب افزایش نرخ اکسیده شدن آن می شود . همچنین ویسکوزیته آن کاهش می یابد.
در حالت دیگر در صورت کاهش دمای روغن هیدرولیک ضمن افزایش ویسکوزیته ، پمپ نمودن آن نیز دشوار می شود و به طور کلی در روند کاری دستگاه تاثیر نامطلوبی می گذارد.
به همین سبب برای کنترل دمای روغن و جلوگیری از افزایش دمای آن از مبدل روغن استفاده می شود .
به طور کلی در مبدل حرارتی روغن هیدرولیک از سیالاتی برای مثال آب یا هوا برای کاهش و یا افزایش حرارت استفاده می شود .
مبدل ها با توجه به محل به کارگیری دارای انواع مختلفی هستند . مثلا ساده ترین مبدل حرارتی روغن ، خنک کننده روغن هیدرولیکی و یا کولر روغن هیدرولیک می باشد که با استفاده از هوا ، روغن هیدرولیک را خنک می نمایند .
برای صنایع سنگین نیز می توان از مبدل حرارتی آب خنک استفاده نمود . این مبدل ها علاوه بر خنک نمودن روغن می توانند  برای افزایش دمای روغن هم استفاده شوند .

به طور کلی می توان گفت مبدل حرارتی سرد کن روغن به سه دسته کلی تقسیم می شود .

 

انواع مبدل حرارتی روغن هیدرولیک

۱- مبدل روغن لوله ای
۲- مبدل روغن صفحه ای
۳- مبدل حرارتی هوا خنک

 

مبدل حرارتی روغن هیدرولیک

۱- مبدل حرارتی لوله ای یکی از انواع پرکاربرد در صنایع می باشد . این مبدل در چندین نوع در بازار وجود دارد که شما با بررسی و مشاهده هر کدام و اطلاع از مزایا و معایب آنها می توانید مناسب ترین مبدل حرارتی روغن را انتخاب و خریداری نمایید .

انواع مبدل حرارتی لوله ای :

مبدل روغن دو لوله ای :
در این مبدل حرارتی لوله ای با قطر کوچک درون لوله ای با قطر بزرگ ترگنجانده می شود . این مبدل ساده ترین نوع می باشد که کاربرد اصلی آن برای تبادل حرارت بین سیالات گازی می باشد .

مبدل روغن پوسته و لوله :
در این مبدل حرارتی نیز تعداد زیادی لوله به وسیله یک پوسته احاطه می شوند . برای تبادل حرارتی در این سیستم ، یک سیال با دمای پایین از داخل لوله ها و یک سیال گازی با دمای بالا در اطراف لوله ها جریان دارد . این مبدل پرکاربرد ترین نوع مبدل حرارتی سرد کن روغن  در صنعت می باشد .

انواع مبدل حرارتی پوسته و لوله :

مبدل U شکل
مبدل مستقیم یک پاس
مبدل مستقیم دو پاس

 

مبدل حرارتی روغن داغ

۲- مبدل روغن صفحه ای از یک فریم ثابت و متحرک و صفحات موجدار تشکیل شده است . در این مبدل حرارتی روغن داغ ، سیال داغ به سمت پایین و سیال سرد به سمت بالا جریان پیدا می کنند و با یکدیگر به تبادل گرما می پردازند .
این نوع مبدل حرارتی نیز دارای انواع تک پاس ، چند پاس و … می باشد .

 

مبدل حرارتی سرد کن روغن

۳- مبدل حرارتی هوا خنک یا کولردار نوع سوم مبدل های روغن هیدرولیک می باشد . در ساختار این مبدل از چند فن استفاده شده است که هنگام عبور سیال با دمای بالا ، وزش هوا توسط این فن ها موجب کاهش دمای سیال می شود .
مبدل فن دار دارای انواع عمودی ، افقی و V شکل می باشد که بنا بر مکان مورد استفاده خود ، نوع مناسب آن انتخاب می شود .



:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تجارت گستر شهریار

کولر روغن هیدرولیک یا خنک کن روغن برای کاهش دمای روغن های سوختی در ماشین آلات طراحی و ساخته شده اند.
با کارکرد دستگاه ها و تجهیزات ، گرمای ناشی از انرژی های تلف شده در ماشین آلات می تواند سبب بروز مشکلات فراوانی از جمله : کاهش طول عمر دستگاه ، نداشتن بازدهی مثبت و قابل قبول ، ایجاد گرما و انرژی های تلف شده ی فراوان و خطرات و خرابی برای دیگر قطعات سیستم باشد.

کولر روغن هیدرولیک
استفاده از کولر روغن هیدرولیک ، می تواند از این گونه آسیب ها به سیستم جلوگیری به عمل آورد و باعث افزایش دوام و عملکرد مثبت در سیستم باشد.
در واقع خنک کن هیدرولیک ( خنک کن آب و روغن ) برای سیستم های هیدرولیکی که باید درجه حرارت مشخصی داشته باشند ضروری است که دمای روغن را در محدوده ی حدود نگهدارد.

در کل مزایای سیستم خنک کننده هیدرولیک شامل :

۱٫نگهداری و مراقبت در دمای مجاز

رادیاتور خنک کننده ی روغن هیدرولیک اطمینان حاصل می کند که اجزای مکانیکی به درستی و در حداکثر کارایی کار میکنند و دستگاه را در دمای مجاز نگه میدارد.

 

۲٫نگهداشتن در دمای پایین

گرمای بیش از حد می تواند عمر روغن هیدرولیکی را کاهش دهد و خطرات بیشتری برای دیگر قطعات سیستم ایجاد می کند. سردکن روغن و خنک کن هیدرولیک مانع از خطرات ناشی از حرارت غیر مجاز می گردد.

 

۳٫عملکرد در محدوده های توصیه شده درجه حرارت

این رادیاتور خنک کننده ی روغن هیدرولیک با کارایی مناسب و خنک کنندگی بالا ، کارکرد تجهیزات را بهبود می بخشد و تجهیزات را در محدوده ی توصیه شده ی درجه حرارت نگه میدارد.

 

۴٫کاهش هزینه ها

در نهایت کولر روغن هیدرولیک با کمک به افزایش کارکرد دستگاه ها و کاهش دما ، کمک به بهبود اقتصادی می کند و در جهت کاهش هزینه ی خدمات و تعمیرات سیستم موثر است.

 

خنک کن روغن گیربکس

یکی دیگر از کاربرد های خنک کن روغن در خودرو ها و به عنوان خنک کن روغن گیربکس می باشد که در ادامه به صورت مختصر به آن اشاره می کنیم .
به طور کلی گیربکس  ها در دمای ۸۰ درجه سانتیگراد دارای مناسب ترین عملکرد می باشند . به همین منظور باید دمای آنها در ۸۰درجه سانتیگراد نگه داشته و کمتر یا بیشتر نشود تا نتیجه مطلوبی داشته باشد .

ابتدا دمای روغن گیربکس پایین می باشد و باید آن را با تبادل گرمایی به دمای ۸۰ درجه رساند . به همین سبب روغن گیربکس به رادیاتور آب هدایت می شود . سپس به وسیله تبادل دمایی بین آب با دمای بالا و روغن گیربکس با دمای پایین ، دمای روغن بالا می رود .

پس از گذشت زمانی و با بالا رفتن دمای روغن گیربکس عملیات تبادل دما برعکس می شود و در جهت خنک کن روغن گیربکس پیش می رود .
روغن یربکس وارد خنک کن روغن گیربکس می شود تا دمای آن به ۸۰ درجه رسیده و در آن دما ثابت نگه داشته شود .

 

اندازه گرافیکی ظرفیت حرارتی سیستم خنک کن روغن هیدرولیک

 

استفاده از سیستم خنک کننده هیدرولیک تاثیر خوبی بر روی علکرد دستگاه دارد به همین سبب استفاده از آن رواج یافته است . ظرفیت حرارتی یک کولر روغن هیدرولیک ( سرد کن سیستم هیدرولیک ) بر اساس نوع مایع،درجه حرارت مایع،شدت جریان مایع و عواملی دیگر متفاوت است.معمولا مقدار گرما را نسبت به سرعت جریان مایع بیان می کنند.

خنک کن روغن هیدورلیک

خنک کن آب و روغن

انواع کولر روغن هیدرولیک

چندین نوع کولر مختلف برای سیستم های هیدرولیکی وجود دارد که شناخته شده ترین آنها سرد کن سیستم هیدرولیک آب خنک و هوا خنک می باشد.
سیستم های هواخنک ، گرما را به کمک جریان هوا از بین می برند.این نوع  کولر روغن هیدرولیک با انتقال دادن هوای سرد به مایع داغ داخل عمل می کند.
نداشتن هزینه های اضافی و نگهداری ساده از مزایای سیستم هوا خنک هیدرولیک می باشد.
سیستم های آب خنک یا مبدل حرارتی به کمک آب سرد باعث کم شدن دما می شود . سیستم آب خنک هیدرولیک در مقایسه با سیستم هوا خنک با همان ظرفیت دارای هزینه های پایین تری هستند و با صرفه تر می باشند.قابل استفاده در محیط های مختلف و جمع وجور هستند و دمای محیط اطراف را تغییر نمی دهند.با اینکه مبدل های حرارتی کم هزینه هستند اما معمولا نیاز به آب تمیز دارند.آب تمیز در طولانی مدت می تواند پر خرج بوده و منجر به هزینه های بالا شود.
انواع دیگر خنک کن روغن هیدرولیک شامل سرد کننده ها و برج های خنک کننده تبخیری و چیلر های گازی می باشد.

 

نحوه ی انتخاب خنک کننده ی مناسب

جمع آوری داده های کاربردی مانند حداکثر دمای سیستم ، نوع مایع ، سرعت جریان مایع ، حداکثر فشار مجاز و بار گرمایی برای انتخاب خنک کننده ی مناسب مورد نیاز است.
تعیین میزان گرمای هدر رفته ضروری است.به عنوان مثال اگر تحت شرایطی که یک سیستم ۷۰ درصد بازدهی مثبت داشته باشد،می توانیم ۳۰درصد باقیمانده را انرژی تلف شده در نظر بگیریم.

شرکت هیدروتب به عنوان یک شرکت معتبر در زمینه انواع سیستم خنک کن هیدرولیک (خنک کن آب و روغن ، خنک کن روغن هیدرولیک ،خنک کن روغن گیربکس  ) فعالیت دارد . برای اطلاع از شرایط خرید و مشاوره با کارشناسان ما با  ۰۴۱۳۴۴۰۹۵۱۹  تماس بگیرید.



:: بازدید از این مطلب : 157
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تجارت گستر شهریار

رادیاتور روغن هیدرولیک به منظور خنک کن روغن هیدرولیک به کار برده می شود .
بیشترین مصرف رادیاتور سرد کن روغن هیدرولیک در دستگاه های پرس سنگین ، انواع ماشین آلات صنعتی ، دستگاه های تزریق و دایکاست و تمامی ماشین آلاتی که نیاز به سیستم خنک کاری دارند ، می باشد

رادیاتور خنک کن روغن هیدرولیک

یونیت هیدرولیک ، سردکن روغن هیدرولیک ، رادیاتور خنک کننده روغن ، مبدل حرارتی هوا فن دار ، سرد کن و خنک کن فن دار ، مبدل روغن

 

با کارکرد دستگاه ها و ایجاد گرمای ناشی از انرژی های تلف شده ، گرمای بیش از حد علاوه بر کاهش کارایی دستگاه ، می تواند عمر روغن هیدرولیکی را کاهش داده و خطراتی نیز برای دیگر قطعات ایجاد نماید.

کولر روغن هیدرولیک هوا فن دار و مبدل روغن ، بهترین راه حل برای حل این مشکل می باشند.
درجه حرارت روغن هیدرولیک هنگام عبور از قطعات مختلف به علت اصطکاک ، افزایش می یابد . داغ کردن روغن هیدرولیک در راندمان سیستم تاثیر مخربی دارد . در صورتی که در سیستم های هیدرولیک کاهش دمای ایجاد شده توسط انتقال به مخزن کاهش نیابد . از سیستم های خنک کن استفاده می شود . به همین علت استفاده از رادیاتور روغن هیدرولیک در بهبود عملکرد دستگاه ها و طول عمر آنها تاثیر مثبتی دارد .
شرکت هیدروتب به عنوان یک شرکت معتبر در این زمینه فعالیت دارد و به تولید انواع رادیاتور هیدرولیک ، به منظور سرد کن روغن هیدرولیکمی پردازد .



:: بازدید از این مطلب : 394
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تجارت گستر شهریار

چیلر خنک کننده هیدرولیک از ابزارهای پر کاربرد در صنعت می باشد که به منظور خنک کن روغن هیدرولیک موجود در صنایع سنگین و دستگاه های صنعتی به کار می رود .
افزایش دمای روغن هیدرولیک موجب مشکل در راندمان دستگاه هیدرولیک می شود . به همین سبب باید به طریقی به کاهش دمای روغن هیدرولیک پرداخت .

چیلر خنک کننده هیدرولیک

دو روش معمول برای کاهش دمای روغن هیدرولیک استفاده از مبدل حرارتی روغن هیدرولیک ، مانند مبدل حرارتی هوا خنک و مبدل حرارتی پوسته و لوله است .

روش کار مبدل حرارتی هوا خنک همانند رادیاتور می باشد و به گونه ای می باشد که روغن هیدرولیک داغ وارد تیوب هایی می شود و هوای خنک توسط فن هایی دمیده می شود و روغن هیدرولیک را خنک می کند .
از معایب این روش وابسته بودن دمای محیط و نوسان دمای روغن می باشد .

در مبدل حرارتی پوسته و لوله نیز دمای روغن هیدرولیک را از طریق مجاورت با سیال دیگر که دمای کمتری دارد کاهش می دهند .

روش دیگر برای کاهش دمای روغن هیدرولیک استفاده از چیلر خنک کننده روغن هیدرولیک می باشد . چیلر هیدرولیک از مناسب ترین روش های کاهنده دمای روغن هیدرولیک به شمار می رود .

 



:: بازدید از این مطلب : 151
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 تير 1397 | نظرات ()