نوشته شده توسط : تجارت گستر شهریار

طراحي سايت فروشگاه ديجي كالا توسط چه كسي انجام شده است ؟ علت موفقيت طراحي سايت ديجي كالاچيست ؟ سايت ديجي كالا چه مواردي را رعايت نموده است تا به اين موفقيت برسد ؟ چه مراحلي طي شد تا ديجي كالا به اين موفقيت برسد ؟ چگونه مي توان سايتي همانند ديجي كالا طراحي نمود ؟ هزينه طراحي سايت فروشگاه ديجي كالا چقدر مي باشد ؟ طراح سايت ديجي كالا چه كسي است ؟

 

اين سوالات ، سوالاتي است كه براي افراد بسياري پيش آمده است . موفقيت روزافزون سايت ديجي كالا موجب شده بسياري افراد به فكر راه اندازي سايتي مشابه ديجي كالا باشند . مسلما موفقيت ديجي كالا در مدت زمان كوتاه حاصل نشده بلكه اين موفقيت نياز به تلاش فراوان و تخصص در اين زمينه دارد .

فروشگاه اينترنتي ديجي كالا را مي توان بهترين سايت فروشگاهي در ايران ناميد كه به فروش و درآمد بالايي دست يافته است . رشد چشمگير خريد و فروش كالا به صورت آنلاين در سايت هاي فروشگاهي ، بيانگر موفقيت در اين حوزه است . موفقيت فروشگاه هاي اينترنتي بسياري از افراد را بر آن داشت كه بهطراحي سايت فروشگاهي بپردازند .

امروزه اكثر افراد سايت ديجي كالا را مي شناسند و بسياري از افراد بارها از اين سايت خريد كرده اند . سايت ديجي كالا علاوه بر فروش محصولات مانند موبايل ، تبلت ، كامپيوتر و ساير محصولات ديجيتالي ، به فروش محصولاتي همانند لوازم شخصي ، لوازم خانگي و حتي خودرو مي پردازد و تا كنون توانسته موفقيت هاي بسياري كسب نمايد .

 

در ادامه به بررسي سايت ديجي كالا پرداخته و عوامل موفقيت سايت ديجي كالا را بيان مي كنيم .

 

موفقيت طراحي سايت فروشگاه ديجي كالا :

 

دسترسي آسان :

يكي از نكات مهم در طراحي سايت فروشگاهي كه حتما بايد به آن توجه ويژه اي نمود راحتي دسترسي به محصولات براي كاربران مي باشد . دسته بندي منظم و دسترسي سريع از ويژگي هاي بالقوه ديجي كالا مي باشد . شما از قسمت منو سايت و دسته بندي مشخص به راحتي و با حداكثر سه كليك مي توانيد به محصول مورد نظر خود دست يابيد كه يك مزيت طراحي وب سايت فروشگاه ديجي كالامي باشد .

ادامه مطلب و منبع : طراحي سايت فروشگاه ديجي كالا



:: بازدید از این مطلب : 110
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تجارت گستر شهریار

ساخت سايت فروشگاهي در تهران مي تواند يك مركز تجاري آنلاين و باجه اينترنتي فروشگاه فيزيكي شما در فضاي مجازي باشد . با طراحي سايت فروشگاه در تهران مي توانيد محصولات خود را در معرض ديد افراد بيشتري قرار دهيد و همين امر مي تواند باعث افزايش درآمد شما باشد .

مردم همواره براي فروش محصول خود به افراد بيشتري مي باشند و براي اين كار بايد محصولات و خدمات خود را به افراد بيشتري معرفي نمايند . به همين سبب از تبليغات براي اين كار بهره مي برند . يكي از بهترين روش ها براي تبليغات كه مي تواند موثرترين راه ناميد طراحي سايت فروشگاهي در تهران مي باشد .

در صورتي كه مكان فروشگاه شما در تهران باشد ، شما مي توانيد با طراحي سايت فروشگاهي در تهرانبراي خود ، مخاطبان و خريداران محصولات خود را از تهران گسترش دهيد و مشتريان از سراسر كشور براي خود جذب نماييد .

 

موفقيت سايت هاي فروشگاهي در تهران نشانگر مزاياي طراحي سايت فروشگاهي مي باشد كه در ادامه به برخي از اين موارد اشاره مي كنيم .

 

از بين بردن محدوديت مكان :

يكي از برترين مزاياي طراحي سايت فروشگاهي همين عامل مي باشد . شما با طراحي سايت فروشگاهي در تهران به راحتي مي توانيد بازار كار خود را از تهران به ساير شهرها نيز گسترش دهيد . و ديگر موانعي همانند دوري مسير نمي تواند براي خريداران محصولات شما مشكل ساز شود .

محدوده جغرافيايي گسترده تر مسلما مشتريان بيشتري براي شما جذب خواهد نمود و اين امر هم به راحتي درآمد بيشتر را براي شما به همراه خواهد داشت .

از بين بردن محدوديت زمان :

از ديگر محدوديت هاي دست و پا گير در فروشگاه هاي فيزيكي ساعت كاري مي باشد ، كه با ساخت سايت فروشگاه اينترنتي اين امر برطرف مي گردد . در اين روش مشتريان شما در هر ساعت از روز مي تواند به فروشگاه شما وارد شده و به اطلاعاتي از محصولات و قيمت و مشخصات آن دست يابند . اطلاعات كالاها و خدمات شما هميشه و در هر لحظه در دسترس عموم مردم قرار دارد

 

ادامه مطلب و منبع : طراحي سايت فروشگاهي در تهران



:: بازدید از این مطلب : 102
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تجارت گستر شهریار

طراحي سايت فروشگاه اينترنتي از جمله مواردي است كه مي تواند در موفقيت كسب و كار شما تاثير گذار باشد و موجب افزايش در آمد شما شود . امروزه با پيشرفت تكنولوژي و نقشي كه وب و اينترنت در زندگي انسانها ايفا مي كند هر فرد براي موفقيت در كسب و كار خود بايد علاوه بر حضور در دنياي واقعي به عنوان يك برند در دنياي مجازي نيز شناخته شود . ساخت وب سايت فروشگاه اينترنتي در اين زمينه مي تواند بسيار تاثير گذار باشد . ساختن سايت فروشگاه اينترنتي يكي از نوين ترين روش هاي فروش محصولات و خدمات در دنياي امروز مي باشد .

 

علت موفقيت طراحي سايت فروشگاه اينترنتي :

 

امروزه وب سايت هاي فروشگاهي به موفقيت بالايي دست يافته اند و توانسته اند بازار فروش خود را تا سطح كشور افزايش دهند . سايت هايي مانند ديجي كالا ، باميلو ، 5040 و ... هم موفقيت خود را از طريق اينترنت به دست آورده اند .وب سايت فروشگاهي امروزه بسيار مورد توجه افراد بالخص جوانان قرار گرفته اند و مخاطبان بسياري را در سراسر ايران جذب كرده اند .

علت اصلي موفقيت سايتهاي فروشگاه اينترنتي ايجاد سهولت در خريد مي باشد . زيرا يك فرد براي خريد يك جنس مي تواند از هر مكان جغرافيايي به اين سايت ها مراجعه نموده ، محصولات را بررسي و مقايسه نمايد و با خواندن اطلاعات و مشخصات هر محصول انتخاب راحت تري را داشته باشد . در صورتي كه براي دريافت اطلاعاتي در اين زمينه در فروشگاه هاي فيزيكي به علت وقت گير بودن امكان پذير نمي باشد .

همچنين قابليت مقايسه كه در طراحي سايت فروشگاهي گذاشته مي شود ، امكان مقايسه اجناس هم رده و بررسي مزايا و معايب كالا ها را تا حد بسيار مطلوبي آسان نموده است . همچنين عدم وجود يك كالا با وجود سايت هاي فروشگاهي ، ديگر معنا ندارد . زيرا در صورت نبود كالا در يك فروشگاه به راحتي مي توان به سايت ديگري مراجعه كرد و جنس مورد نياز را خريداري نمود .

 

ادامه و منبع : طراحي سايت فروشگاه اينترنتي

 



:: بازدید از این مطلب : 123
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تجارت گستر شهریار

ساخت وب سایت فروشگاه اینترنتی

 

ساخت وب سایت فروشگاه اینترنتی  از جمله فعالیت هایی است که شرکت وبیکس با سالها سابقه به انجام آن می پردازد . ساخت وب سایت فروشگاه اینترنتی برای معرفی و تبلیغ کالا و خدمات در عرصه اینترنت مناسب می باشد .

از رایج ترین نوع سایت ها می توان سایتهای فروشگاهی را نام برد .امروزه بسیاری از افراد قبل از رفتن به مغازه ها ابتدا نام کالای مورد نظر خود را در اینترنت جستجو نمایید . 

با ساخت وب سایت فروشگاه اینترنتی شما می توانید گامی بلند در موفقیت خود و کسب درآمد بالاتر بردارید . برای اینکه شما بتونید مشتریان خود را از بازارهای فیزیکی به سمت بازارهای مجازی و سایت خود جذب نمایید باید نکاتی را رعایت نمایید . در ادامه به مواردی اشاره کردیم که رعایت آنها در ساخت سایت فروشگاه اینترنتی می تواند به شما بیشتر کمک نماید  .

 

قیمت مناسب : 

فروشگاه های آنلاین برای جلب و رضایت مشتریان خود می تواننید قیمت کالا های خود را پایین بیاوردند . کاربران باید یک مزیت در سایت شما ببینند تا برای خرید کالای شما ترغیب شوند . قیمت می تواند عامل موثر در جذب مشتری باشد .

 

تنوع محصولات :

بسیار تجربه نموده ایم که به مغازه ای مراجعه نموده و با عدم موجودی کالا مواجه می شویم و یا تعدادی ازاجناس مورد نظر ما در فروشگاه موجود نمی باشد . 

شما می تواند با ساخت وب سایت فروشگاه اینترنتی و تنوع محصولات بالا به کاربرانتان در خریدشان کمک نمایید . برای مثال فروشگاه سوپرمارکت در فروشگاه های فیزیکی صرفا دارای محصولات سوپرمارکت می باشد در صورتی که با ساخت وب سایت فروشگاه اینترنتی مواد غذایی می توانید میوه و سبزی و مواد پروتینی را نیز به فروش بگذارید . 

 

جوایز :

شما می توانید در طراحی سایت فروشگاهی خود خلاقیت به کار برده و هر چند مدت یک بار به مشتریان خود جوایزی را ارسال نمایید . این جوایز می تواند در قالب قرعه کشی یا برای افرادی با خرید با مبلغ مشخص داده شود . این موارد می تواند تاثیر بسیار مثبتی در افزایش مشتریان شما داشته باشد . البته ایده شما و جذابیت آن برای کاربران می تواند بسیار مهم باشد .

 

ارسال به موقع : 

از نکات مهم در ساختن سایت فروشگاه اینترنتی ارسال به موقع محصولات می باشد . مسلما فردی که اقدام به خرید محصول نموده است مایل است محصولات خود را در اسرع وقت تحویل بگیرید . به همین سبب شما با استفاده از روش های حمل و نقل سریع باید تلاش کنید که محصولات کاربران را به سرعت به آنها تحویل دهید .



:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تجارت گستر شهریار

قیمت طراحی وب سایت فروشگاه

 

قیمت طراحی وب سایت فروشگاه به عوامل بسیاری مربوط می باشد . مواردی از جمله کیفیت طراحی ، کیفیت کدنویسی ، امکانات سایت و ... همگی در تعیین نرخ طراحی سایت فروشگاهی موثر می باشد .  

همچنین علاوه بر این موارد شرکت های مختلف دارای قیمت های مختلفی نیز هستند . به همین دلیل اگر شما قصد ساخت وب سایت فروشگاه اینترنتی را داشته باشید در هنگام مقایسه شرکت های مختلف مشاهده خواهید کرد که هزینه طراحی سایت فروشگاهی در شرکت های مختلف ، متفاوت می باشد . 

علت این تفاوت قیمت همان طور که بیان شد به امکانات سایت بستگی زیادی دارد . اکثر شرکت های طراحی سایت فروشگاهی قیمت پایه ای را برای سایت های فروشگاهی پایه خود در نظر می گیرند و در صورت درخواست امکانات بیشتر ، قیمت به نسبت بالاتر می رود . 

به همین دلیل شما در هنگام سفارش بهتر است درخواست امکاناتی را داشته باشید که در سایت شما ضروری می باشد تا نرخ طراحی سایت فروشگاهی شما مقرون به صرفه باشد . 

می توان بیان کرد به طور کلی طراحی سایت فروشگاهی قیمت به نسبت بالاتری به نسبت سایت ها دیگر دارد . در ادامه مواردی را بیان می نمایید که در هزینه طراحی سایت فروشگاهی تاثیر گذار می باشد . 

نرخ طراحی سایت فروشگاهی

 

1- هزینه دامنه 

هزینه ثبت دامنه دارای قیمت مشخصی می باشد که شما می توانید آن را خریداری نموده و یا از شرکت طراحی سایت فروشگاهی که کار طراحی سایت خود را به آن سپرده اید بخواهید برای شما دامنه مورد نظرتان را ثبت نمایند .

2- هزینه هاست : 

همان طور که می دانید هاست مکانی برای ذخیره سازی فایل های سایت فروشگاهی شما می باشد . قیمت آن براساس میزان فضایی که بخواهید در نظر گرفته می شد . کمترین مقدار هاست 100 مگابایت می باشد . میزان فضای هاست قابل ارتقا می باشد و اگر شما بعد از خرید هاست به فضای بیشتری نیازی داشتید به راحتی می توانید حجم آن را افزایش دهید . 

 3- هزینه طراحی سایت :

هزینه طراحی قالب سایت فروشگاهی مقدار مشخصی نمی باشد و با توجه به طرح آن و مقدار کد نویسی آن متغیر می باشد .

4- آموزش مدیریت سایت :

بعد از اتمام طراحی شما باید برای مدیریت سایت آموزش ببینید این امر نیز می توان در هزینه های طراحی سایت محاسبه شود . البته برخی شرکت ها برای آموزش هزینه ای دریافت نمی نمایند . شرکت طراحی سایت فروشگاهی وبیکس نیز برای آموزش کامل پنل مدیریت از شما هزینه ای دریافت نمی نماید .

5- پشتیبانی یک ساله :

بعد از ساخت وب سایت فروشگاه اینترنتی شما نیاز به پشتیبانی برای سایت خود دارید تا در صورت هر گونه مشکل در سایت بتوانید آن را حل کنید . به همین سبب شرکت ها هزینه ای را برای پشتیبانی یک ساله از شما دریافت می نمایند . شرکت طراحی سایت وبیکس برای رفاه حال کاربران خود یک سال پشتیبانی کاملا رایگان برای شما ارائه می نماید . 

 

6- درج مطلب : 

مسلما جز اصلی سایت های فروشگاهی درج محصولات در آن می باشد که در صورتی که محصولات زیادی داشته باشید کاری زمان بر می باشد . شرکت های طراحی وب سایت در صورتی که شما تمایل داشته باشید کالاهای شما را در سایتتان درج می نمایند . البته همان طور که بیان شد این بخش از  قیمت طراحی وب سایت فروشگاه به نظر شما بستگی دارد و در صورتی که بخواهید محصولات را خودتان در سایت درج نمایید این هزینه کم خواهد شد .

7- چند زبانه بودن سایت :

از جمله موارد تاثیر گذار دیگر در هزینه طراحی سایت فروشگاه چند زبانه بودن آن می باشد . در صورت درخواست زبانی دیگر به سایت هزینه بابت این منظور اضافه می شود .

8- بهینه سازی سایت فروشگاهی 

مورد دیگری که در تعیین نرخ طراحی سایت فروشگاهی تاثیر زیادی دارد بهینه سازی سایت می باشد . در صورتی که شما بخواهید سایت شما در نتایج گوگل به رتبه های برتر بیاید باید هزینه ای را نیز برای این امر بپردازید . بهنیه سازی سایت در موفقیت سایت شما تاثیر چشم گیری دارد و بهتر است بعد از ساختن سایت فرشگاه اینترنتی خود از یک متخصص با تجربه در این زمینه کمک بخواهید . 

البته می توانید کار بهینه سازی سایت خود را به شرکت دیگری بسپارید . ما در شرکت طراحی وب سایت وبیکس با بهره مندی از کارشناسان سئو می توانید در موفقیت هر چه بیشتر سایت تان یاری تان دهیم . 

 

قبل از سپردن ساخت وب سایت فروشگاهی خود ابتدا قیمت طراحی وب سایت فروشگاه و کیفیت آن را در سایت های مختلف مقایسه نموده و سپس تصمیم گیری نمایید . تلاش نمودیم عمده مواردی که در نرخ طراحی سایت فروشگاهی تاثیرگذار است را بیان نماییم . امیدواریم با این مقاله بتوانیم در این راه به شما کمکی نموده باشیم . در صورت داشتن هر گونه سوال در این زمینه با ما تماس بگیرید . 

 


:: بازدید از این مطلب : 119
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تجارت گستر شهریار

مزایای طراحی سایت فروشگاهی

 

طراحی سایت فروشگاهی دارای مزایای متعددی می باشد . که در این مقاله به بررسی کامل آنها می پردازیم . از جمله ویژگی های طراحی سایت فروشگاه آنلاین این است که شما می توانید در کنار کسب و کار خود به فروش محصولاتتان در سایتتان بپردازید و یا اینکه در سایتتان محصولات مجزا و متفاوتی را به فروش برسانید . امروزه بسیاری از صاحبان کسب و کار دارای مکانی برای فروش محصولات خود نیستند . بلکه صرفا فعالیت مجازی داشته و محصولات و یا خدمات خود را تنها از طریق اینترنت عرضه می نمایند .

در ادامه به هشت مورد از مزایای ساخت سایت فروشگاهی می پردازیم .

1- مقرون به صرفه بودن هزینه :

به طور کلی راه اندازی یک فروشگاه مجازی ارزان تر از راه اندازی و اجرای یک فروشگاه فیزیکی می باشد . زیرا نیاز به مکان ندارد و حتی در منزل هم می توان به فروش محصولات پرداخت .

 

2- کاهش هزینه های بازاریابی با هدف گیری بهتر:

راه اندازی سایت فروشگاهی می تواند بهتر از سایر رسانه های معمول مشتریان را مورد هدف قرار دهد . زیرا مسلما جذب فردی که در اینترنت به دنبال محصولی می گردند بهتر از افرادی است که در حال تماشا برنامه ای در تلویزیون هستند .

3- گسترش گستره جغرافیایی:

داشتن یک فروشگاه فیزیکی مشتریان صرفا از محله خود و یا محله های همجوار خواهد داشت . یک کسب و کار محلی با طراحی سایت فروشگاهی  می تواند محصولات خود را  در سراسر کشور و یا بسته به محصول، در سطح بین المللی، به فروش برساند  و این امر فقط از طریق داشتن یک استراتژی تجارت الکترونیک امکان پذیر می باشد.

 

4- باز بودن فروشگاه در  7 روز هفته و 24 ساعت شبانه روز :

از دیگر مزایای طراحی سایت فروشگاهی امکان سفارش خودکار و پردازش پرداخت، می باشد که موجب می شود فروش در هر زمان از شبانه روز انجام شده و مشتریان شما می توانند در هر زمانی که برای آنها مناسب باشد، خرید کنند.

در مقابل در فروشگاه فیزیکی در صورتی که در هر زمانی که شما در مغازه خود نباشید مشتریان خود را از دست خواهید داد .

5- انعطاف پذیری بیشتر :

تغییرات در طراحی سایت فروشگاهی می تواند بلافاصله و با توجه به مناسبت ها به سرعت انجام پذیرد . این نیز یکی از مزایای طراحی سایت فروشگاهی می باشد که نیازی به هزینه هایی بالا ندارد .

 

6- مشتری بالقوه گسترده تر :

تجارت الکترونیک و طراحی سایت فروشگاه آنلاین یک کانال خرید اضافی است که قادر به جذب مشتریانی است که قبلا از شما خریداری نکرده اند.و این امر موجب افزایش درآمد شما خواهد شد .

 

7- افزایش دید برای کسب و کار شما:

با سرمایه گذاری در بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو و ارتقاء آنلاین، یک فروشگاه آنلاین برای مشتریانی که به دنبال محصولات خود هستند، بیشتر قابل دسترسی است. بعد از طراحی سایت فروشگاهی ، باید به بهینه سازی سایت فروشگاهی تان نیز اقدام نمایید . این مزیت سایت فروشگاهی موجب می شود مشتریانتان به محصولات شما راحت تر دست یابند .

 8- دادن اطلاعات به مشتریان :

از دیگر مزایای طراحی سایت فروشگاهی می تواند دادن اطلاعات به مشتریان نام برد . از طریق راه اندازی سایت فروشگاهی شما می توانید اطلاعاتی از کسب و کار و فروشگاه خودتان را در اختیار مشتریانتان قرار دهید . اطلاعاتی همانند تلفن تماس ، آدرس و ....



:: بازدید از این مطلب : 134
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تجارت گستر شهریار

 

 

طراحی سایت فروشگاه حرفه ای

 

امروزه به علت مزایای وب سایت فروشگاهی بسیاری از افراد به طراحی وب سایت فروشگاهی اقدام نموده اند . با مشاهده موفقیت سایت های فروشگاهی بسیاری از افراد به فکر طراحی سایت فروشگاه حرفه ای افتادند . ساخت سایت فروشگاه اینترنتی برای دو دسته از افراد انجام می شود .

 

 

 

 

 

یک دسته افرادی هستند که دارای یک فروشگاه فیزیکی هستند و برای گسترش کار خود ، اعتبار بخشیدن به فروشگاه ، رضایت و رفاه مشتریان و همچنین افزایش درآمد خود اقدام به طراحی سایت فروشگاه حرفه ای برای خود می نمایند . طراحی سایت برای این افراد دارای فواید بسیاری می باشد . برای مثال مشتریان دائمی آنها می توانند از محصولات جدید آنها مطلع شده و اعتبار آنها به فروشگاه افزایش یابد .

همچنین به علت اعتمادی که به این فروشگاه دارند می توانند به راحتی خرید اینترنتی انجام دهند .علاوه بر مشتریان گذشته ، می توانند حوزه فعالیت خود را افزایش داده و مشتریانی از سراسر ایران جذب نمایند .

 

 

دسته دوم افرادی هستند که دارای فروشگاه فیزیکی نیستند . این افراد صرفا دارای انبار بوده و محصولات و سفارشات را از انبار خود ارسال می نمایند . ساخت سایت فروشگاه مجازی برای این افراد موجب می شود بدون نیاز به صرف هزینه برای مکان فروشگاه به فروش محصول خود بپردازند . بنابراین به طور کلی طراحی سایت فروشگاه حرفه ای می تواند در افزایش درآمد بسیار تاثیر گذار باشد .

 

 

مشخصات طراحی سایت فروشگاه حرفه ای :

شرکت های بسیاری به طراحی سایت فروشگاهی می پردازند . اما تمام این فروشگاه به موفقیت دست پیدا نمی کنند . در صورتی که شما هدف بلند مدتی برای موفقیت خود تصور نموده اید و قصد کسب درآمد پایدار از فروشگاه تان را دارید باید به طراحی سایت فروشگاه حرفه ای بپردازید . در ادامه مواردی را بیان نموده ایم که باید در راه اندازی یک فروشگاه حرفه ای به آن توجه نمایید .

 

 

دسته بندی منظم :

 مسلما دسته بندی های نامنظم و نا مشخص که کاربر با ورود به آن باید مدتها به دنبال محصول مورد نظر خود بگرد برای افراد جالب نخواهد بود . کاربری که به راحتی به محصول مورد نظر خود دست پیدا نکند سایت را ترک خواهد کرد و این کار در سئو سایت تاثیر منفی خواهد داشت . به همین سبب بهتر است دسته بندی های مشخص و منظمی برای سایت ایجاد نمایید . اگر به منو سایت های فروشگاهی برند و موفق نگاهی بیاندازید متوجه می شوید که دسترسی به محصولات به راحتی انجام می پذیرد .

 

 

سرعت لود پایین :

یکی از عواملی که می تواند در بالابردن bounce rate یا به عبارتی نرخ پرش سایت شما تاثیر گذار باشد سرعت لود سایت شما می باشد . تجربه ثابت کرده است اکثر کاربران صبر لازم برای بالا آمدن سایت های کند را نداشته و به سرعت آنها را ترک می کنند . به همین سبب شما باید از قالبی استفاده نمایید که حداکثر در مدت 4 ثانیه بارگذاری شود . زیرا در غیر این صورت کاربران بسیاری را از دست خواهید داد . علاوه بر کاربران برای ربات های گوگل نیز سرعت مهم بوده و در صورتی که سایت شما با تاخیر بالایی باز شود ممکن است ربات های گوگل سایت شما را رها کرده و به سراغ سایت دیگری بروند و در نتیجه رتبه شما در نتایج افت نماید . بنابراین می توان یکی از عوامل طراحی سایت فروشگاه حرفه ای را سرعت آن نامید .

 

 

گرافیک زیبا :

 اولین چیزی که یک نفر هنگام ورود به سایت با آن روبه رو می شود گرافیک و رنگ بندی سایت است . مسلما در صورتی که از رنگ های نا مناسب در سایت استفاده شود می تواند در ذهن مخاطب تاثیر بدی گذاشته و موجب ترک سایت توسط کاربر شود . همچنین گرافیک زیبا و تاثیر گذار می تواند بیانگر طراحی سایت فروشگاه حرفه ای باشد . البته باید توجه نمود که این گرافیک سنگین نباشد و در حجم و سرعت سایت تاثیر زیادی نگذارد .

 

ما در سایت وبیکس نمونه قالب های بسیاری را برای شما قرار داده ایم که در تمامی آنها این موارد رعایت گردیده است . کارشناسان فنی وبیکس سرعت قالب ها را تا حد ممکن کاهش داده اند تا در سرعت سایت تاثیر منفی نداشته باشد . همچنین گرافیک زیبا از موارد مورد توجه بوده است. شما برای سفارش طراحی سایت فروشگاه حرفه ای می توانید قالب های ما را مشاهده نموده و بنابر سلیقه و موضوع فروشگاه خود قالب دلخواه خود را انتخاب نمایید .

 

در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر این زمینه با ما تماس بگیرید .

 



:: بازدید از این مطلب : 123
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تجارت گستر شهریار

طراحي سايت فروشگاهي رايگان  يكي از جمله عبارت هايي است كه روزانه در اينترنت از جمله گوگل جستجو مي شود و افراد مايل هستند بدون صرف هزينه صاحب سايت فروشگاهي شوند .

مزاياي بسياري كه ساخت وب سايت فروشگاهي براي صاحبان آنها داشته و موفقيت آنها بسياري را بر آن داشته است كه به طراحي سايت فروشگاهي بپردازند ، اما ترس از عدم موفقيت و ريسك موجود در اين حوزه باعث مي شود افراد به فكر راه اندازي سايت فروشگاهي رايگان بيافتند .

به همين علت بسياري از شركت ها هم از عبارات طراحي سايت فروشگاهي رايگان ، ساخت وب سايت فروشگاهي رايگان ، راه اندازي سايت فروشگاه اينترنتي رايگان و ... در تبليغات خود استفاده نموده اند .

در اين مقاله از سايت وبيكس به بررسي موارد زير مي پردازيم :

 

آيا طراحي سايت فروشگاهي رايگان امكان پذير است ؟ آيا مي توان با طراحي سايت فروشگاهي رايگان به موفقيت رسيد ؟ تفاوت هاي طراحي وب سايت فروشگاهي رايگان با سايتهاي پولي در چيست ؟ امكانات ساخت يك سايت فروشگاهي رايگان در چه حد است ؟ شركت هاي ارائه كننده طراحي سايت فروشگاهي رايگان چه سودي از اين راه به دست مي آورند ؟ آيا واقعا طراحي و ساخت سايت هاي فروشگاهي توسط اين شركت به طور كاملا رايگان انجام مي پذيرد ؟

 

براي يافتن پاسخ اين سوالات و سوالاتي از اين دست با ما همراه باشيد .

طراحي سايت امري تخصصي و حرفه اي مي باشد كه از حرفه اي ترين و پيچيده ترين سايت ها مي توان به سايت هاي فروشگاهي اشاره كرد . افراد فعال در اين حوزه با سالها تلاش و جمع آوري تجربه ، مطالعه و يا گذراندن كلاسهاي آموزشي به اين سطح رسيده اند .

به همين سبب دور از ذهن است كه طراحي سايت فروشگاهي حرفه اي به صورت رايگان براي شما انجام شود .

 

پس به چه دليل برخي شركت ها در تبليغات خود از طراحي سايت رايگان نام مي برند ؟

ادامه مطلب و منبع : طراحي سايت فروشگاهي رايگان



:: بازدید از این مطلب : 157
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 15 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تجارت گستر شهریار

با گسترش دنیای اینترنت بسیاری از کتاب فروشی ها دست به طراحی سایت فروشگاه کتاب زدند. طراحی سایت فروشگاه کتاب به کتاب  فروشی ها کمک میکند که مشتریان جدیدی را از طریق دنیای وب پیدا کنند و از طرفی مشتریان حضوری هم تمایل بیشتری به خرید اینترنتی پیدا میکنند زیرا با یک جستجو ساده در اینترنت کتاب مورد نظرخود را با قیمت مناسب در کتاب فروشی های نزدیک محل خود پیدا کرده و آن را خریداری مینمایند.

 

 

 

 

 

یک طراح خوب و با تجربه در زمینه  طراحی وب سایت فروشگاه کتاب میتواند یک سایت خوب و پربازدید برای شما طراحی و به شما تحویل دهد که این امر باعث میشود کتاب های فروشگاه شما فروش بیش تری از قبل داشته باشد

 

 

شرکت وبیکس یکی از شرکت های خوب و فعال در زمینه طراحی سایت فروشگاه کتاب هست که میتوانید با خیال آسوده همه چیز را به ما بسپارید.

 

 

قالب هایی که برای سایت های فروشگاه کتاب طراحی میشوند دارای امکانات پایه ای میباشند . علاوه بر این امکانات اگر شما امکانات بیشتری را بخواهید میتوانید سفارش دهید . در ادامه به برخی از این امکانات اشاره شده است .

 

 

امکانات طراحی سایت فروشگاه کتاب :

 

 

معرفی کامل فروشگاه کتاب به مشتری ها

 

 

دادن اطلاعاتی مانند نام فروشگاه ، شماره تلفن فروشگاه و آدرس دقیق فروشگاه روی نقشه گوگل تا کاربران به راحتی بتوانند فروشگاه شما را پیدا کرده و کتاب مورد نظر را خریداری کنند.

ادامه مطلب و منبع : طراحی سایت فروشگاه کتاب



:: بازدید از این مطلب : 155
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تجارت گستر شهریار

با موفقیت سایت فروشگاهی ، بسیاری از صنوف به فکر راه اندازی سایت فروشگاهی برای خود افتادند و با ساخت سایت فروشگاه اینترنتی برای خود قدم در راه فروش در دنیای مجازی گذاشتند . شرکت طراحی سایت فروشگاهی وبیکس با سالها سابقه و فعالیت موفق در زمینه طراحی سایت فروشگاهی به طراحی سایت فروشگاه کامپیوتر نیز اقدام نموده است . نمونه کارهای ما در را زمینه طراحی وب سایت فروشگاه کامپیوتر می توانید مشاهده نموده و با مقایسه امکانات انتخاب نمایید . 

 

از جمله سایت های فروشگاهی موفق در این عرصه سایت دیجی کالا می باشد که البته صرفا به طراحی سایت فروشگاه کامپیوتر نمی باشد بلکه محصولات متنوع تری دارا می باشد . 

شما نیز با در نظر گرفتن امکاناتی که مد نظرتان است و مشاهده قالب های سایت فروشگاهی ما اولین گام را برای ساخت سایت فروشگاه اینترنتی تان برداید .

 

امکانات طراحی سایت فروشگاه کامپیوتر :

 

در ادامه به امکاناتی که یک سایت فروشگاه کامپیوتر نیاز دارد می پردازیم .

 

1- دسته بندی مناسب :

یکی از مهم ترین قسمت های یک سایت دسته بندی آن می باشد . مسلما یک کاربر با ورود به سایت شما برای مشاهده کالاها ابتدا به دسته بندی مراجعه نموده و کالا مورد نظر خود را از این طریق می یابد . در صورت نداشتن دسته بندی مشخص و منظم ممکن است کاربری که به هدف خود نرسیده است سایت شما را ترک کند . به همین سبب ابتدا باید کالاهای خود را در قالب دسته بندی های مشخص در سایت خود درج نمایید .

 

2- معرفی محصولات :

یکی از بخش های جذاب سایت دیجی کالا بخش معرفی و برسی تخصصی آن می باشد ، که کاربر می تواند از آن طریق اطلاعات کاملی در مورد محصول مورد نظر خود بیاید شما نیز باید در سایت خود بخشی را برای این کار اختصاص دهید . 

 ادامه مطلب و منبع : طراحی سایت فروشگاه کامپیوتر



:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 12 مهر 1396 | نظرات ()