نوشته شده توسط : تجارت گستر شهریار

 

یکی از مسائلی که امروزه به معضلی برای برخی افراد تبدیل شده است درمان ریزش مو می باشد . وجود برخی موارد از جمله تغییر الگوی رفتاری و رژیم غذایی موجب شده سن ریزش مو کاهش یافته و افراد با سنین کمتر با ریزش مو مواجه شوند . 

ریزش مو به علت تاثیری که بر زیبایی افراد دارد ، موجب کاهش اعتماد به نفس و یا افسردگی در افراد جوان می گردد . به همین سبب افراد دارای ریزش مو به فکر راه حلی برای حل این مسئله هستند . 

درمان ریزش مو


روش های مختلفی برای درمان ریزش مو وجود دارد که برخی از آن ها می تواند مفید واقع شود و برخی تاثیری نداشته و حتی می تواند تاثیر بالعکس داشته باشد . 
به همین علت باید قبل از انتخاب روش درمانی در مورد تاثیر آن تحقیق نموده  و با کارشناسان حاضر در این زمینه مشورت نمایید تا از تاثیر روش درمان ریزش مو اطمینان یابید . 

در صورتی که شما روش درمان ریزش مو اصولی را انتخاب نمایید و آن را به موقع آغاز نمایید اکثرا می توانید موهای خود را بازیابید . 

زمان درمان ریزش مو

یکی از موارد تاثیر گذار در درمان ریزش مو زمان آن است . هر چه که شما زودتر اقدام به جلوگیری و درمان ریزش مو کنید برای شما مفید تر خواهد بود . زیرا تارمویی که ریخته می شود تا مدتی ریشه آن زنده باقی می ماند و با گذشت زمان این تازگی از بین رفته و ریشه مو ضعیف می شود و در نهایت از بین می رود . همچنین گذشت زمان موجب تجمع چربی و سایر مواد در سر شده و درمان را با سختی دچار می کند . زیرا این مواد باعث بسته شدن منافذ پوست می شوند و رویش مجدد به سختی انجام می پذیرد . 

بنابراین بهتر است در صورت برخورد با ریزش مو سریعا نسبت به یافتن راهکاری برای درمان ریزش مو اقدام نمایید . 

 

تشخیص روش درمان ریزش مو 

نکته دیگر که در درمان ریزش مو دارای اهمیت است تشخیص درست علت ریزش و درمان درست آن است .  همان طور که بیان شد روش های زیادی برای درمان ریزش مو وجود دارد که شما با بررسی دقیق باید مناسب ترین راه را انتخاب کنید .

مصرف سر خود محصولاتی که در اینترنت و شبکه های مختلف تبلیغ می شوند  ، ممکن است نتیجه عکس داشته و ریزش مو شما را شدید تر هم بکند . 

مصرف خودسرانه محصولات وقت و هزینه شما را هدر داده و در نهایت نتیجه مطلوبی برای شما نخواهد داشت . هر فرد با توجه به علت ریزش موی خود باید دارو مناسب خود را مصرف نماید . به همین سبب لازم است که قبل از خرید با مشاوران مشورت های لازمه انجام شود . 

به همین سبب می توان گفت مهمترین بخش در درمان ریزش مو تشخیص درست آن می باشد . 

ریزش مو به کوتاهی و بلندی مو و همچنین جنسیت فرد بستگی ندارد و هم خانم ها و هم آقایان ممکن است به ریزش مو دچار شوند . ریزش مو به علل مختلف اتفاق می افتد . استرس ، سبک زندگی ، رژیم غذایی ، وراثت ،ژن ، شامپو استفاده شده و ... ممکن است در ریزش مو تاثیر گذار باشند . گاها پزشکان با مشاهده مو شما قادر به یافتن  علت آن نیستند و باید آزمایشهای تیروئیدی و هورمونی را انجام دهند تا به درستی بتواند زمینه و درمان ریزش مو شما را پیدا کنند . 



:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 شهريور 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تجارت گستر شهریار

در مقاله درمان ریزش مو بیان کردیم که مواردی مانند تغییر الگوی رفتاری و رژیم غذایی موجب شده ریزش مو بیشتر اتفاق بیافتد .
به همین سبب بسیاری از ما به دنبال روشی برای درمان رویش مجدد مو می باشیم . با کمی پرس و جو روش های بسیاری را مشاهده می نمایید که برخی از آن ها می تواند علاوه بر اینکه تاثیر مطلوبی بر درمان رویش مو شما نداشته باشد بلکه عوارضی هم به ارمغان آورد و ریزش مو شما بیشتر شود .

درمان رویش مجدد مو

درمان رویش مجدد مو

بنابراین باید روشی بیابید که بدون عوارض جانبی ، در مدت زمان کوتاه تاثیر خود را بگذارد . برای برخی ممکن است سوال پیش آید که درمان رویش مجدد مو اصلا امکان پذیر است ؟ و راهی تضمینی برای درمان رویش مو وجود دارد ؟


پاسخ مثبت است . کارشناسان و افراد فعال در این حوزه با سالها تلاش و تحقیق در این زمینه توانسته اند روشهایی را برای درمان رویش مجدد مو بیابند که با توجه به علت ریزش موی شما می تواند راهکار درست را برای آن پیدا و استفاده نمود .

مشاهدات حاکی از آن است که درمان رویش مجدد مو می تواند در افزایش اعتماد به نفس فرد تاثیر بسیاری داشته باشد و بر زیبایی او نیز می افزاید .

همچنین ریزش موی سر موجب می شود سن فرد بیشتر از سن حقیقی وی به نظر برسد . بنابراین یافتن راهکاری برای درمان رویش مجدد مو برای افراد دارای اهمیت می باشد .

هیچ کس نمی خواهد موهای خود را از دست بدهد . اما این یک مشکل ناخواسته است که شمار زیادی از افراد در زندگی خود با آن مواجه می شوند . اکثر افراد در طول روز 50 تا 100 تار مو خود را از دست می دهند

که طبیعی می باشد . اما بیشتر از این مقدار ممکن است نیاز به درمان داشته باشد .

ریزش مو غیر طبیعی و کم پشت شدن مو موجب استرس شده و اعتماد به نفس فرد را کاهش می دهد . بنابراین بهتر است با مشورت کارشناسان به دنبال راهکاری برای درمان رویش مجدد مو باشید .

برای درمان رویش مجدد مو راهکار های بسیاری وجود دارد که می تواند مناسب باشد . از روش های طبیعی و خانگی تا پک های ریزش مو ، شامپو ضد ریزش مو و ...
شامپو ضد ریزش مو dooricare یک روش مطمئن و بدون عوارض می باشد که موجب رشد و رویش مو سر شما می شود . سالها تلاش و تحقیق کارشناسان در این زمینه موجب تولید شامپو ضد ریزش مو dooricare شده است . که شما با تماس با ما و مشورت با کارشناسان ما می توانید روش درمانی مناسب خود را به کار بگیرید .



:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 شهريور 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تجارت گستر شهریار

 

برای درمان ریزش مو راه های بسیاری وجود دارد . یکی از این موارد استفاده از شامپو ضد ریزش مو می باشد . محققان با بررسی و آزمایش های گوناگون همواره در تلاش برای یافتن شامپو ضد ریزش مو می باشند . به همین علت کارخانه ها و شرکت های بسیاری اقدام به تولید شامپو ضد ریزش مو نموده اند . 

شامپو ضد ریزش مو های بسیاری در بازار وجود دارد که باید قبل از خرید در مورد آنها اطلاعات کسب نمایید . موی سر تاثیر بسیاری بر زیبایی اشخاص دارد به همین سبب بسیاری از افراد بعد از ریزش مو به فکر درمانی برای این عارضه هستند. 

بعد از ریزش مو روش هایی همانند کاشت مو ، استفاده از شامپوی ضد ریزش مو ، روش درمانی خانگی و ... در برابر فرد قرار دارد که ممکن است او را دچار سردرگمی نماید . هر فرد با توجه به نحوه ریزش مو و علل ریزش آن می تواند راهکار مناسب را برگزیند . اما راهکار درست چیست ؟

 

هر فرد به طور میانگین 100000 مو در سر خود دارد . هر تار مو تقریبا 2 تا 6 سال به رشد خود ادامه می دهد . 

ریزش مو تا حدودی طبیعی می باشد و مقدار طبیعی آن 50 تا 100 عدد در روز است . اما اگر تعداد بیشتر از این شد و مشاهده کردید که موی سرتان کم پشت شده است باید به پزشک مراجعه نمایید .

شامپو ضد ریزش مو dooricare با بهره گیری از آخرین مطالعات علمی به دست آمده در دنیا عرضه شده است . شامپو ضد ریزش مو dooricare برای جلوگیری و توقف ریزش مو به کار می رود . همچنین این شامپو موجب تحریک و رشد مجدد موی سر می شود . 

شامپو dooricare با دارا بودن فرمولاسیون اختصاصی خود می تواند درد مدت کوتاهی موجب رشد موی سر شما شده و با کنترل چربی موی سر و افزایش اکسیژن رسانی ، باعث تقویت ریشه مو شود .


در صورتی که می خواهید موهای ریخته شده خود را مجددا بازیابید و موهایتان مجددا رشد نمایند می توانید با ما تماس گرفته تا ضمن برخورداری از مشاوره رایگان و ارتباط با کارشناسان ما شامپوی ضد ریزش مو مناسب خود را خریداری نمایید . 

 



:: بازدید از این مطلب : 244
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 شهريور 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تجارت گستر شهریار

دوربین مدار بسته در تبریز مانند دیگر شهرها گسترش یافته و دارای کاربرد بسیاری شده است . در جوامع روز به روز بر اهمیت امنیت افزوده می شود و راهکارهایی برای آن به کار برده می شود . یکی از راه های ایجاد امنیت در اماکن نصب دوربین مدار بسته می باشد .

به همین جهت چندین شرکت دوربین مدار بسته در تبریز تاسیس گردیده اند که به فروش دوربین مدار بسته در تبریز و سایر شهرها می پردازند .
برای خرید دوربین مدار بسته در تبریز باید با افراد متخصص در این زمینه مشورت نمود تا نوع مناسب دوربین انتخاب گردد .


به طور کلی دوربین مدار بسته به دوربین هایی گفته می شود که در جای خود ثابت هستند و جابه جا نمی شوند .این دوربین ها را به اختصار CCTV می نامند.


با استفاده از نصب دوربین مدار بسته شما می توانید با خیال آسوده به سفر رفته و در زمان دور بودن از منزل تصاویر مکان مورد نظر خود را مشاهده نمایید و از امنیت آن اطمینان حاصل نمایید . در دوربین مدار بسته تصاویر بر روی دستگاهی به نام DVR ضبط می شود .


از دوربین مدار بسته معمولا در مکان هایی مانند بانک ، شرکت ها و اداره ها ، کارخانه ها ، فروشگاه ها ، منازل و ... استفاده می شود . 

دوربین مدار بسته دارای انواع مختلفی می باشند ، در ادامه به برخی از آنها اشاره کرده و توضیح مختصری می دهیم .



:: بازدید از این مطلب : 152
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تجارت گستر شهریار

نصب دوربین مدار بسته توسط کارشناسان در شرکت دوربین مدار بسته در تبریز انجام می شود . این کار نیاز به تخصص رد این زمینه دارد . اما در صورتی که شما نیاز به تخصص در این زمینه دارید می توانید این کار را خود انجام دهید .


برای نصب دوربین مدار بسته در تبریز ابتدا باید نقشه مکان مورد نظر خود را به صورت دقیق ترسیم نمایید . 

سپس باید مکان های لازم برای نصب دوربین مدار بسته را انتخاب نمایید . مسلما باید تلاش کنید با انتخاب مکان های درست تعداد دوربین های لازمه را کاهش دهید . به طوری که با کمترین تعداد دوربین تمامی نقاط ساختمان را تحت پوشش قرار دهید .

راه پله ها ، روبروی درب های ساختمان ، روبه روی درب های بالکن یا تراس ، اتاقها و ... مکان های مناسبی برای قرار دادن دوربین مدار بسته می باشد .

 

همان طور که بیان شد نصب دوربین مدار بسته در تبریز نیاز به تخصص و دانش در این زمینه دارد . شرکت پی ام الکترونیک با سالها سابقه به فروش دوربین مدار بسته در تبریز می پردازد . برای اطلاعات بیشتر و خرید دوربین مدار بسته در تبریز با شرکت پی ام الکترونیک تماس بگیرید.



:: بازدید از این مطلب : 127
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تجارت گستر شهریار

انرژی خورشیدی یکی از مهمترین عمده منابع انرژی ماست. طبق آخرین برآوردهای اعلام شده از طریق کارشناسان ، عمر منبع انرژی خورشیدی بیش از 14 میلیارد سال است و این انرژی منحصربه‌فردترین منبع انرژی تجدیدپذیر در دنیاست و به صورت مستقیم و غیرمستقیم می‌تواند به اشکال دیگر انرژی تبدیل گردد.

 

 

شرکت پی ام الکترونیک به عنوان یکی از برترین فروشندگان انرژی خورشیدی درتبریز و دوربین مدار بسته در تبریز فعالیت می کند . برای خرید هر نوع محصول انرژی خورشیدی در تبریز می توانید با ما تماس بگیرید .

گازهای تشکیل دهنده خورشید عبارتند از: هیدروژن (8/86 درصد) هلیوم (3 درصد) و 63 عنصر دیگر که مهم‌ترین آنها اکسیژن، کربن، نئون و نیتروژن است و میزان دما در مرکز آن حدود 10 تا 14 میلیون درجه سانتیگراد می‌باشد که از سطح آن با حرارتی نزدیک به 5600 درجه و به صورت امواج الکترو مغناطیسی در فضا منتشر می‌شود.


امروزه مباحث مهمی چون محدودیت ذخایر فسیلی، نگرانی های زیست محیطی، ازدحام جمعیت، رشد اقتصادی ، ضریب مصرف و... با گستردگی تمام، فکر اندیشمندان را در یافتن راهکاهای مناسب به خود مشغول داشته است و صاحبان منابع فسیلی نگران خالی شدن منابع درمدت زمانی محدود هستند . در این میان استفاده از انرژی های تجدیدپذیر یعنی استفاده از انرژی هایی که در مقایسه با طول عمر انسانها به صورت مداوم در حال جایگزینی هستند مانند انرژی خورشید، انرژی باد، انرژی امواج دریا، انرژی توده های زیستی و ... از بهترین راهکار های پیش روی بشر به شمار می رود .


در سال های اخیر در دنیا شاهد رشد تکنولوژی هایی چون IT، نانو، هوش مصنوعی و بالاخره انرژی خورشیدی بوده ایم. دریافت یک ساعت انرژی خورشیدی میتواند به مدت یکسال کل نیاز دنیا و بشر را تامین کند. این انرژی در حال حاضر حکم طلا را پیدا کرده است، امروزه تحولاتی چون بهینه سازی بسیار موثر باطری لیتیومی، حمل و نقل برقی و ماشین های خودران را میتوان انقلابی عظیم در صنعت حمل و نقل نامید. گسترش این ماشین های پیشرفته تا دو دهه آینده ، کل سیستم این صنعت را دچار تحول و تغییر ساختار خواهد کرد. به همین سبب استفاده از انرژی خورشیدی در تبریز نیز رواج یافته است .



:: بازدید از این مطلب : 150
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تجارت گستر شهریار

با پیشرفت فناوری و مکانیزه شدن امور ، عملیات فروش نیز مکانیزه شده است و محاسبات به راحتی انجام می شوند .
به همین سبب بسیاری از فروشگاه های بزرگ به پوز فروشگاهی مجهز شده اند . برخلاف تصورات برخی از افراد پوز فروشگاهی با pos بانکی ارتباطی ندارد . بلکه یک سیستم مجزا می باشد.

پوز فروشگاهی در تبریز نیز در فروشگاههای بزرگ به کار برده می شودو امروزه به یک ضرورت در فروشگاه ها تبدیل شده است .در تبریز همانند سایر شهرها شرکتهایی به عرضه و فروش آن مشغولند . 

پوز فروشگاهی و یا صندوق فروشگاهی را می توان یک رایانه کوچک نام برد که کاربرد اصلی آن عملیات محاسباتی می باشد .
سیستم پوز فروشگاهی از یک کیس ، مانیتور ، ماوس و کیبرد در صورتی که لمسی نباشد . نمایشگری برای مشاهده توسط مشتری ، پرینتر ، صندوق برای قرار دادن پول تشکیل می شود .

پوز فروشگاهی از یک نرم افزار حسابداری و یا فروشگاهی تشکیل شده است که به راحتی میتوان عملیات محاسباتی ، میزان فروش و درآمد و ... را محاسبه نمود.

در برخی از پوز های فروشگاهی تبریز که نیاز به وزن کردن محصول باشد ، پوز فروشگاهی به ترازو متصل می شود . و به راحتی با وزن کردن محصول قیمت محصول به فاکتور اضافه می شود .



:: بازدید از این مطلب : 155
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تجارت گستر شهریار

در فروشگاه ها و مغازه های بزرگ به خصوص در مکان هایی که دارای مشتریان زیادی می باشد ، باید از لحاظ امنیت مورد بررسی قرار گرفته و ایمنی را تا حد امکان رعایت نمود . 
در کلان شهر تبریز نیز فروشگاهها و مراکز خرید بسیاری وجود دارد که مجهز به سیستم امنیتی شده اند . 
از جمله سیستم های امنیتی که امروزه در فروشگاه ها استفاده می شود ، دوربین مداربسته و گیت فروشگاهی در تبریزمی باشد .
گیت های فروشگاهی به دلیل کارایی و کاربرد خوب و ایمنی بالا مورد محبوبیت بوده و بسیاری از فروشگاه از گیت فروشگاه هایی در تبریز استفاده می نمایند .

حتما شما نیز در فروشگاه های بسیاری گیت های فروشگاه های یا گیت های امنیتی را دیده اید .
برای استفاده از گیت فروشگاهی ابتدا بر روی تمامی محصولات تگ و یا لیبل امنیتی نصب می نمایند ، سپس بر روی درهای خروجی گیت های فروشگاهی نصب می شود.
گیت های فروشگاهی و یا دزدگیر فروشگاهی با خروج هر نوع محصول دارای لیبل امنیتی هشدار می دهد و به این ترتیب هیچ محصولی را قبل از پرداخت هزینه و باز نمودن لیبل امنیتی نمی توان از در فروشگاه به بیرون برد . گیت های فروشگاهی با استفاده از آنتنی که دارند خروج محصولات دارای لیبل و یا تگ را سریعا تشخیص داده و با پخش آژیر مانع از خروج اجناس دزدی می شوند.



:: بازدید از این مطلب : 136
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تجارت گستر شهریار

روغن هیدرولیک مورد استفاده در صنایع باید در دمای کاری مناسب نگهداری شود و هر گونه کاهش یا افزایش دما می تواند به روند کاری آن صدمه بزند.
گاها عواملی محیطی مانند اصطکاک موجب تغییر در دمای روغن می شود که برای جلوگیری از این کار باید تدابیری به کار برد .
افزایش دمای روغن هیدرولیک موجب افزایش نرخ اکسیده شدن آن می شود . همچنین ویسکوزیته آن کاهش می یابد.
در حالت دیگر در صورت کاهش دمای روغن هیدرولیک ضمن افزایش ویسکوزیته ، پمپ نمودن آن نیز دشوار می شود و به طور کلی در روند کاری دستگاه تاثیر نامطلوبی می گذارد.
به همین سبب برای کنترل دمای روغن و جلوگیری از افزایش دمای آن از مبدل روغن استفاده می شود .
به طور کلی در مبدل حرارتی روغن هیدرولیک از سیالاتی برای مثال آب یا هوا برای کاهش و یا افزایش حرارت استفاده می شود .
مبدل ها با توجه به محل به کارگیری دارای انواع مختلفی هستند . مثلا ساده ترین مبدل حرارتی روغن ، خنک کننده روغن هیدرولیکی و یا کولر روغن هیدرولیک می باشد که با استفاده از هوا ، روغن هیدرولیک را خنک می نمایند .
برای صنایع سنگین نیز می توان از مبدل حرارتی آب خنک استفاده نمود . این مبدل ها علاوه بر خنک نمودن روغن می توانند  برای افزایش دمای روغن هم استفاده شوند .

به طور کلی می توان گفت مبدل حرارتی سرد کن روغن به سه دسته کلی تقسیم می شود .

 

انواع مبدل حرارتی روغن هیدرولیک

۱- مبدل روغن لوله ای
۲- مبدل روغن صفحه ای
۳- مبدل حرارتی هوا خنک

 

مبدل حرارتی روغن هیدرولیک

۱- مبدل حرارتی لوله ای یکی از انواع پرکاربرد در صنایع می باشد . این مبدل در چندین نوع در بازار وجود دارد که شما با بررسی و مشاهده هر کدام و اطلاع از مزایا و معایب آنها می توانید مناسب ترین مبدل حرارتی روغن را انتخاب و خریداری نمایید .

انواع مبدل حرارتی لوله ای :

مبدل روغن دو لوله ای :
در این مبدل حرارتی لوله ای با قطر کوچک درون لوله ای با قطر بزرگ ترگنجانده می شود . این مبدل ساده ترین نوع می باشد که کاربرد اصلی آن برای تبادل حرارت بین سیالات گازی می باشد .

مبدل روغن پوسته و لوله :
در این مبدل حرارتی نیز تعداد زیادی لوله به وسیله یک پوسته احاطه می شوند . برای تبادل حرارتی در این سیستم ، یک سیال با دمای پایین از داخل لوله ها و یک سیال گازی با دمای بالا در اطراف لوله ها جریان دارد . این مبدل پرکاربرد ترین نوع مبدل حرارتی سرد کن روغن  در صنعت می باشد .

انواع مبدل حرارتی پوسته و لوله :

مبدل U شکل
مبدل مستقیم یک پاس
مبدل مستقیم دو پاس

 

مبدل حرارتی روغن داغ

۲- مبدل روغن صفحه ای از یک فریم ثابت و متحرک و صفحات موجدار تشکیل شده است . در این مبدل حرارتی روغن داغ ، سیال داغ به سمت پایین و سیال سرد به سمت بالا جریان پیدا می کنند و با یکدیگر به تبادل گرما می پردازند .
این نوع مبدل حرارتی نیز دارای انواع تک پاس ، چند پاس و … می باشد .

 

مبدل حرارتی سرد کن روغن

۳- مبدل حرارتی هوا خنک یا کولردار نوع سوم مبدل های روغن هیدرولیک می باشد . در ساختار این مبدل از چند فن استفاده شده است که هنگام عبور سیال با دمای بالا ، وزش هوا توسط این فن ها موجب کاهش دمای سیال می شود .
مبدل فن دار دارای انواع عمودی ، افقی و V شکل می باشد که بنا بر مکان مورد استفاده خود ، نوع مناسب آن انتخاب می شود .



:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تجارت گستر شهریار

کولر روغن هیدرولیک یا خنک کن روغن برای کاهش دمای روغن های سوختی در ماشین آلات طراحی و ساخته شده اند.
با کارکرد دستگاه ها و تجهیزات ، گرمای ناشی از انرژی های تلف شده در ماشین آلات می تواند سبب بروز مشکلات فراوانی از جمله : کاهش طول عمر دستگاه ، نداشتن بازدهی مثبت و قابل قبول ، ایجاد گرما و انرژی های تلف شده ی فراوان و خطرات و خرابی برای دیگر قطعات سیستم باشد.

کولر روغن هیدرولیک
استفاده از کولر روغن هیدرولیک ، می تواند از این گونه آسیب ها به سیستم جلوگیری به عمل آورد و باعث افزایش دوام و عملکرد مثبت در سیستم باشد.
در واقع خنک کن هیدرولیک ( خنک کن آب و روغن ) برای سیستم های هیدرولیکی که باید درجه حرارت مشخصی داشته باشند ضروری است که دمای روغن را در محدوده ی حدود نگهدارد.

در کل مزایای سیستم خنک کننده هیدرولیک شامل :

۱٫نگهداری و مراقبت در دمای مجاز

رادیاتور خنک کننده ی روغن هیدرولیک اطمینان حاصل می کند که اجزای مکانیکی به درستی و در حداکثر کارایی کار میکنند و دستگاه را در دمای مجاز نگه میدارد.

 

۲٫نگهداشتن در دمای پایین

گرمای بیش از حد می تواند عمر روغن هیدرولیکی را کاهش دهد و خطرات بیشتری برای دیگر قطعات سیستم ایجاد می کند. سردکن روغن و خنک کن هیدرولیک مانع از خطرات ناشی از حرارت غیر مجاز می گردد.

 

۳٫عملکرد در محدوده های توصیه شده درجه حرارت

این رادیاتور خنک کننده ی روغن هیدرولیک با کارایی مناسب و خنک کنندگی بالا ، کارکرد تجهیزات را بهبود می بخشد و تجهیزات را در محدوده ی توصیه شده ی درجه حرارت نگه میدارد.

 

۴٫کاهش هزینه ها

در نهایت کولر روغن هیدرولیک با کمک به افزایش کارکرد دستگاه ها و کاهش دما ، کمک به بهبود اقتصادی می کند و در جهت کاهش هزینه ی خدمات و تعمیرات سیستم موثر است.

 

خنک کن روغن گیربکس

یکی دیگر از کاربرد های خنک کن روغن در خودرو ها و به عنوان خنک کن روغن گیربکس می باشد که در ادامه به صورت مختصر به آن اشاره می کنیم .
به طور کلی گیربکس  ها در دمای ۸۰ درجه سانتیگراد دارای مناسب ترین عملکرد می باشند . به همین منظور باید دمای آنها در ۸۰درجه سانتیگراد نگه داشته و کمتر یا بیشتر نشود تا نتیجه مطلوبی داشته باشد .

ابتدا دمای روغن گیربکس پایین می باشد و باید آن را با تبادل گرمایی به دمای ۸۰ درجه رساند . به همین سبب روغن گیربکس به رادیاتور آب هدایت می شود . سپس به وسیله تبادل دمایی بین آب با دمای بالا و روغن گیربکس با دمای پایین ، دمای روغن بالا می رود .

پس از گذشت زمانی و با بالا رفتن دمای روغن گیربکس عملیات تبادل دما برعکس می شود و در جهت خنک کن روغن گیربکس پیش می رود .
روغن یربکس وارد خنک کن روغن گیربکس می شود تا دمای آن به ۸۰ درجه رسیده و در آن دما ثابت نگه داشته شود .

 

اندازه گرافیکی ظرفیت حرارتی سیستم خنک کن روغن هیدرولیک

 

استفاده از سیستم خنک کننده هیدرولیک تاثیر خوبی بر روی علکرد دستگاه دارد به همین سبب استفاده از آن رواج یافته است . ظرفیت حرارتی یک کولر روغن هیدرولیک ( سرد کن سیستم هیدرولیک ) بر اساس نوع مایع،درجه حرارت مایع،شدت جریان مایع و عواملی دیگر متفاوت است.معمولا مقدار گرما را نسبت به سرعت جریان مایع بیان می کنند.

خنک کن روغن هیدورلیک

خنک کن آب و روغن

انواع کولر روغن هیدرولیک

چندین نوع کولر مختلف برای سیستم های هیدرولیکی وجود دارد که شناخته شده ترین آنها سرد کن سیستم هیدرولیک آب خنک و هوا خنک می باشد.
سیستم های هواخنک ، گرما را به کمک جریان هوا از بین می برند.این نوع  کولر روغن هیدرولیک با انتقال دادن هوای سرد به مایع داغ داخل عمل می کند.
نداشتن هزینه های اضافی و نگهداری ساده از مزایای سیستم هوا خنک هیدرولیک می باشد.
سیستم های آب خنک یا مبدل حرارتی به کمک آب سرد باعث کم شدن دما می شود . سیستم آب خنک هیدرولیک در مقایسه با سیستم هوا خنک با همان ظرفیت دارای هزینه های پایین تری هستند و با صرفه تر می باشند.قابل استفاده در محیط های مختلف و جمع وجور هستند و دمای محیط اطراف را تغییر نمی دهند.با اینکه مبدل های حرارتی کم هزینه هستند اما معمولا نیاز به آب تمیز دارند.آب تمیز در طولانی مدت می تواند پر خرج بوده و منجر به هزینه های بالا شود.
انواع دیگر خنک کن روغن هیدرولیک شامل سرد کننده ها و برج های خنک کننده تبخیری و چیلر های گازی می باشد.

 

نحوه ی انتخاب خنک کننده ی مناسب

جمع آوری داده های کاربردی مانند حداکثر دمای سیستم ، نوع مایع ، سرعت جریان مایع ، حداکثر فشار مجاز و بار گرمایی برای انتخاب خنک کننده ی مناسب مورد نیاز است.
تعیین میزان گرمای هدر رفته ضروری است.به عنوان مثال اگر تحت شرایطی که یک سیستم ۷۰ درصد بازدهی مثبت داشته باشد،می توانیم ۳۰درصد باقیمانده را انرژی تلف شده در نظر بگیریم.

شرکت هیدروتب به عنوان یک شرکت معتبر در زمینه انواع سیستم خنک کن هیدرولیک (خنک کن آب و روغن ، خنک کن روغن هیدرولیک ،خنک کن روغن گیربکس  ) فعالیت دارد . برای اطلاع از شرایط خرید و مشاوره با کارشناسان ما با  ۰۴۱۳۴۴۰۹۵۱۹  تماس بگیرید.



:: بازدید از این مطلب : 157
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تجارت گستر شهریار

رادیاتور روغن هیدرولیک به منظور خنک کن روغن هیدرولیک به کار برده می شود .
بیشترین مصرف رادیاتور سرد کن روغن هیدرولیک در دستگاه های پرس سنگین ، انواع ماشین آلات صنعتی ، دستگاه های تزریق و دایکاست و تمامی ماشین آلاتی که نیاز به سیستم خنک کاری دارند ، می باشد

رادیاتور خنک کن روغن هیدرولیک

یونیت هیدرولیک ، سردکن روغن هیدرولیک ، رادیاتور خنک کننده روغن ، مبدل حرارتی هوا فن دار ، سرد کن و خنک کن فن دار ، مبدل روغن

 

با کارکرد دستگاه ها و ایجاد گرمای ناشی از انرژی های تلف شده ، گرمای بیش از حد علاوه بر کاهش کارایی دستگاه ، می تواند عمر روغن هیدرولیکی را کاهش داده و خطراتی نیز برای دیگر قطعات ایجاد نماید.

کولر روغن هیدرولیک هوا فن دار و مبدل روغن ، بهترین راه حل برای حل این مشکل می باشند.
درجه حرارت روغن هیدرولیک هنگام عبور از قطعات مختلف به علت اصطکاک ، افزایش می یابد . داغ کردن روغن هیدرولیک در راندمان سیستم تاثیر مخربی دارد . در صورتی که در سیستم های هیدرولیک کاهش دمای ایجاد شده توسط انتقال به مخزن کاهش نیابد . از سیستم های خنک کن استفاده می شود . به همین علت استفاده از رادیاتور روغن هیدرولیک در بهبود عملکرد دستگاه ها و طول عمر آنها تاثیر مثبتی دارد .
شرکت هیدروتب به عنوان یک شرکت معتبر در این زمینه فعالیت دارد و به تولید انواع رادیاتور هیدرولیک ، به منظور سرد کن روغن هیدرولیکمی پردازد .



:: بازدید از این مطلب : 394
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تجارت گستر شهریار

چیلر خنک کننده هیدرولیک از ابزارهای پر کاربرد در صنعت می باشد که به منظور خنک کن روغن هیدرولیک موجود در صنایع سنگین و دستگاه های صنعتی به کار می رود .
افزایش دمای روغن هیدرولیک موجب مشکل در راندمان دستگاه هیدرولیک می شود . به همین سبب باید به طریقی به کاهش دمای روغن هیدرولیک پرداخت .

چیلر خنک کننده هیدرولیک

دو روش معمول برای کاهش دمای روغن هیدرولیک استفاده از مبدل حرارتی روغن هیدرولیک ، مانند مبدل حرارتی هوا خنک و مبدل حرارتی پوسته و لوله است .

روش کار مبدل حرارتی هوا خنک همانند رادیاتور می باشد و به گونه ای می باشد که روغن هیدرولیک داغ وارد تیوب هایی می شود و هوای خنک توسط فن هایی دمیده می شود و روغن هیدرولیک را خنک می کند .
از معایب این روش وابسته بودن دمای محیط و نوسان دمای روغن می باشد .

در مبدل حرارتی پوسته و لوله نیز دمای روغن هیدرولیک را از طریق مجاورت با سیال دیگر که دمای کمتری دارد کاهش می دهند .

روش دیگر برای کاهش دمای روغن هیدرولیک استفاده از چیلر خنک کننده روغن هیدرولیک می باشد . چیلر هیدرولیک از مناسب ترین روش های کاهنده دمای روغن هیدرولیک به شمار می رود .

 



:: بازدید از این مطلب : 151
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 تير 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تجارت گستر شهریار

 

پمپ های شناور به طور معمول در سایز 1 تا 12 اینچ موجود است که شما می توانید نوع مورد نظر خود را خریداری نمایید . پمپ شناور در دو نوع کلی تک فاز و سه فاز عرضه می شود . پمپ های شناور به طور کلی در دو جنس چدن و استیل در بازار موجود می باشد . 

ظرفیت آبدهی پمپ شناور 5 تا 650 متر مکعب می باشد . همچنین این پمپ ها دارای ارتفاع آبدهی 400 متر را می باشند .
با توجه به کاربرد پمپ شناور در صنعت شرکت های بسیاری به عرضه و فروش پمپ شناور پرداخته اند . شرکت سولار پمپ نیز با سالها سابقه به تولید و فروش پمپ شناور در تبریز و سایر شهر ها می پردازد .

از جمله ویژگی های ممتاز پمپ شناور سولار پمپ می توان به استحکام بالا ، قیمت مناسب و مقرون به صرفه ، نصب آسان و سرعت نصب ، راندمان بالا ، کارکرد بی صدا و ... اشاره نمود که موجب شده رضایت مشتریان خود را تاکنون تامین نماید. 

 



:: بازدید از این مطلب : 147
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تجارت گستر شهریار


ro صنعتی

برای درک فرآیند اسموز معکوس ابتدا باید فرآیند اسموز را درک کرد.

اسموز در واقع یک فرآیند طبیعی جذب محلول  می باشد و جزء مهم ترین پدیده ها در طبیعت می باشد.

اسموز فرآیندی است که در آن یک محلول با املاح کم را به یک محلول با املاح فشرده شده تبدیل می کند.

شرکت پارسیان استخر با ارائه بهترین ها در این زمینه در خدمت شماست

به طور مثال : این فرآیند در ریشه گیاهان به این صورت است که ریشه املاح و نمک مورد نیاز را از آب جذب می کند

و یا در کلیه ها ، کلیه آب را از خون جذب می کند.

در واقع مواد ریز مورد نیاز را تصفیه کرده و جذب می کنند.

اگر شما دو ظرف پر از آب داشته باشید که یکی با غلظت نمک کم و دیگری با غلظت نمک زیاد باشد و بین این دو ظرف را

با یک غشای نیمه نفوذ پذیر جدا کنید.

آب با غلظت نمک کم به سمت آب با غلظت نمک زیاد حرکت می کند.

 



:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تجارت گستر شهریار

 

لوله و اتصالات upvc

 
لوله های upvc به دلیل مقاومت بالا در برابر تحمل فشار و همچنین قابلیت انتقال بدون هیچ گونه مواد افزودنی به آب مناسب جهت لوله کشی استخر و جکوزی نیز می باشد.

تفاوت لوله pvc با لوله upvc :

لوله pvc معمولی ( پلی وینیل کلراید) که لوله ای رایج در صنعت است .

مقاوت لوله pvc خوب و دارای پلاستیکی سبک می باشد که باعث شده در صنعت ساخت و ساز بسیار از این نوع لوله استفاده شود.

لوله pvc  با افزودن مواد پلاستی (plasticize ) به آن باعث نرم تر و انعطاف پذیر تر شدن آن می شود.

اگر این ماده پلاستی (plasticixe ) به لوله pvc  اضافه نگردد تبدیل به لوله upvc ( وینیل کلرید غیرپلاستیکی ) می گردد.

unplasticized polyvinyl chloride

 

لوله های انتقال آب یا لوله upvc

شرکت پارسیان استخر با سالها سابقه آماده ارائه و فروش انواع لوله واتصالات یو پی وی سی با قیمت مناسب می باشد . برای اطلاع بیشتر ازقیمت لوله یو پی وی سی با ما تماس بگیرید.



:: بازدید از این مطلب : 157
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تجارت گستر شهریار

 

ساخت استخر مناسب علاوه بر رعایت اصول اجرایی اولیه در ساخت کاسه استخر مانند:

نکات آب بندی ، بتن با عیار مناسب، محاسبه سایز میلگرد، آب بندی لوله کشی استخر و … نیاز به تجهیزات تصفیه و لوازم استخر مناسب نیز دارد.

تجهیزات تصفیه استخر :

پمپ تصفیه آب استخر

فیلتر شنی استخر

سیلیس

کلرزن استخر

مبدل حرارتی

پمپ گرمایشی استخر

UV یو وی

ازن و اسموز معکوس

نردبان استخر

رطوبت گیر استخر

چراغ استخر

ترانس چراغ استخر

و …

در تهیه لوازم استخر به ابعاد استخر ساخته شده نیز باید توجه داشت و همچنین عمق استخر نیز همین طور



:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تجارت گستر شهریار

 

تجهیزات استخر و لوازم جانبی برای راحتی افرادی که از استخر استفاده می کنند به کار می رود . انتخاب تجهیزات استخر در رضایت استفاده کنندگان تاثیر مهمی دارد . پس از ساخت استخر ( کاسه استخر) نوبت به اجرای لوله کشی استخر با لوله upvc  و نصب تجهیزات تصفیه می باشد.

پس از اجرای سازه استخر و لوله کشی تا تصفیه خانه استخر باید اقدام به نصب تجهیزات استخر کنیم.

نصب لوازم استخر نیاز به یک نقشه جانمایی داشته و بدون داشتن نقشه بهتر است اقدام به نصب تجهیزات استخر نکنید.

مکان قرارگیری لوازم استخر مانند :

پمپ استخر ، فیلتر استخر ،مبدل استخر ، uv، ازن و …

باید متناسب با ابعاد موتورخانه و همچنین ابعاد فیلتر و منبع آب مشخص گردد.

سیستم قرارگیری لوازم استخر و ترتیب آن مهم بوده و در صورت رعایت نکردن ترتیب قرارگیری دستگاه ها ممکن است

سیستم تصفیه استخر کار نکرده و یا حتی باعث وارد آمدن فشار به بر خی از دستگاه های تصفیه استخر شده و منجر به سوختن دستگاه ها گردد.

بهتر است است قبل از اقدام به نصب تجهیزات با یک متخصص در این زمینه مشورت کنید.



:: بازدید از این مطلب : 164
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تجارت گستر شهریار
در گذشته برای این کار از تخته قالب بندی استفاده می شد و بتن را در قالب بندی چوبی قرار می دادند اما امروزه قالب بندی فلزی هم به وجود آمده که موجب شده استفاده از تخته قالب بندی نسبت به گذشته کاهش یابد . اما هنوز از تخته قالب بندی استفاده می شود .
امروزه تخته های قالب بندی در اجرای دال های بتنی و تیر بتنی بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد .
استفاده از تخته قالب بندی دارای مزایایی نسبت به قالب بندی فلزی می باشد . از جمله این موارد می توان به قیمت مناسب آن اشاره کرد . قیمت تخته قالب بندی نسبت به قیمت قالب بندی فلزی مقرون به صرفه تر می باشد .
سرعت اجرا نیز از جمله مزایا آن محسوب می شود . جابه جایی تخته قالب بندی به علت وزن سبک آن راحت تر می باشد .
در رابطه با طول عمر تخته قالب بندی هم باید توجه کرد که بستگی به نحوه استفاده و مراقبت آن دارد و در صورتی که شما مطابق با دستورالعمل از این تخته ها استفاده نمایید می توانید عمر آن ها را افزایش دهید .
تخته قالب بندی
 چون نقش مهمی در شکل گیری ساختمان دارد باید از جنس مرغوبی خریداری شود . جنس نامرغوب تخته قالب بندی می تواند ضررات بسیاری وارد کند .
به عبارتی دیگر در صورتی که جنس این تخته مناسب نباشد و تحمل وزن بتن را نداشته باشد ، و در برابر رطوبت مقاومت نداشته باشد ، در برابر وزن بتن تغییر شکل می دهد که این تغییر موجب تغییر شکل بتن هم می شود . همچنین گاها پیش می آید که تخته ای که تحمل وزن بتن را در حین سخت شدن نداشته است واژگون شده و خساراتی را به وجود آورده است .
تخته قالب بندی در حین عملیات بتن ریزی در تماس مستقیم با آب بتن می باشد و این امر می تواند موجب مکیدن آب بتن و به دنبال آن فاسد شدن بتن شود برای جلوگیری از این کار سطح تخته قالب بندی را قبل از بتن ریزی با روغن مخصوص معدنی خنثی شده پوشش می دهند . این روغن مانع از انجام واکنش بین تخته و بتن می شود . همچنین عملیات جداسازی تخته از بتن را سهولت می بخشد .


:: بازدید از این مطلب : 158
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تجارت گستر شهریار

 

در انواع عملیات ساختمانی از تخته زیر پایی  استفاده می شود .در عملیات ساخت و ساز بسیاری اوقات نیاز است تا کارگران از تخته ای برای زیر پای خود استفاده نمایند .
تخته بنایی نیز به همین سبب دارای کاربرد بالایی می باشد .
تخته بنایی یا تخته زیرپایی با توجه به مکان قرار گیری و کاربرد آن دارای انواع مختلفی می باشد که شما با توجه به نیاز خود می توانید نوع خاصی را سفارش دهید .
از تخته زیرپایی در گچ کاری ساختمان ، گچ کاری سقف ، گچ کاری دیوار ، رنگ آمیزی دیوار و سقف ها ، تعمیر و ساخت قسمت های مختلف ساختمان و … استفاده می شود .
کارگران با قرار گرفتن بر روی این تخته ها راحت تر می تواند عملیات ذکر شده را انجام دهند . تخته بنایی بر روی داربست فلزی و چوبی ساختمان قرار می گیرند و حرکت کارگران را در قسمت های مختلف آسان تر می کنند .
تخته زیرپایی در کشور ما در دو نوع رایج می باشد .
تخته زیرپایی روسی
تخته بنایی روسی از کیفیت بالایی برخوردار است . در ایران نیز شرکت های بسیاری به عرضه تخته زیرپایی اقدام می کنند .
تبریز صنعت نیز به عنوان یک شرکت معتبر در زمینه تولید و عرضه تخته روسی ، پلی وود ، تخته چندلایی ، تخته بنایی تبریز یا تخته زیر پایی تبریز و … می باشد که در این زمینه فعالیت دارد .
تخته بنایی ایران با طول حدود 4 متر عرضه می شود . ضخامت تخته زیرپایی نیز معمولا 5.2 می باشد . تخته بنایی در عرض های مختلف تولید می شود و معمولا در عرض های 10 – 12 – 15 سانتی متر می باشد . این عرض متغیر موجب می شود از این تخته به راحتی در مکان های مختلف و بر روی داربست های مختلف استفاده نمود .

 



:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تجارت گستر شهریار

 

در گذشته از چوب برای ساخت بسیاری از اشیا و ابزار همچنین خانه ، قایق و … استقاده می شد . با گذشت زمان استفاده از آن گسترش یافته و برای ساخت ابزار مورد نیاز از چوب استفاده شد .
امروزه پیشرفت ها و انقلاب صنعتی موجب شده استفاده از چوب به نسبت گذشته کاهش یابد . البته هنوز هم از این ماده پر ارزش در ساخت تجهیزات استفاده می شود .
چوب کامپوزیت طبیعی بوده که و می توان آن را تنها منبع طبیعی نامید که تجدید پذیر می باشد و به راحتی می توان آن را تولید نمود .
در زمان قدیم بریدن چوب به وسیله اره های دستی انجام میشد . اما امروز صنعت  چوب فروشی  پیشرفت نموده و کارخانه های چوب فروشی بریدن را با وسایل پیشرفته تر مانند اره برقی و … انجام می دهند .
کیفیت و ویژگی های چوب ها به نوع درخت ، سن و سال درخت ، میزان رطوبت آن و مواردی از این دست بستگی دارد .
برای خرید چوب مناسب می توانید با کارخانه های چوب فروشی مشورت نمایید تا با توجه خواص چوب و کاربردی که شما مد نظر دارید بهترین نوع چوب را به شما معرفی نمایند .
خواص چوب :
سختی : هر چه میزان سختی چوب بیشتر باشد ،کیفیت و ماندگاری آن افزاش می یابد .
رطوبت : به میزان آب موجود در واحد حجم چوب رطوبت می گویند .
مقاومت در برابر صدا : هر چه سطح چوب منظم تر و مرطوب تر باشه . چوب در برابر صدا مقاومت بیشتر دارد .
از مزایای دیگر چوب می توان به قابلیت تجدید ، آن را اشاره کرد که در صورتی که به درستی مدیریت شود تمام نمی شود و به راحتی تولید می شود .
با خرید چوب های مختلف از چوب فروشی ها می توان در تزیینات ساختمان از چوب های زیبا استفاده نمود . از گذشته تا به امروز چوب در تزیینات داخلی و خارجی نقش زیادی دارد .
چوب دارای ساختار سختی می باشد اما می توان آن را به راحتی شکل داد و به اشکال مختلف بدل نمود . همچنین با استفاده از میخ و پیچ قطعات آن را به هم متصل نمود و استفاده کرد .


:: بازدید از این مطلب : 145
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تجارت گستر شهریار
در گذشته از چوب برای ساخت بسیاری از اشیا و ابزار همچنین خانه ، قایق و … استقاده می شد . با گذشت زمان استفاده از آن گسترش یافته و برای ساخت ابزار مورد نیاز از چوب استفاده شد .
امروزه پیشرفت ها و انقلاب صنعتی موجب شده استفاده از چوب به نسبت گذشته کاهش یابد . البته هنوز هم از این ماده پر ارزش در ساخت تجهیزات استفاده می شود .
چوب کامپوزیت طبیعی بوده که و می توان آن را تنها منبع طبیعی نامید که تجدید پذیر می باشد و به راحتی می توان آن را تولید نمود .
در زمان قدیم بریدن چوب به وسیله اره های دستی انجام میشد . اما امروز صنعت  چوب فروشی  پیشرفت نموده و کارخانه های چوب فروشی بریدن را با وسایل پیشرفته تر مانند اره برقی و … انجام می دهند .
کیفیت و ویژگی های چوب ها به نوع درخت ، سن و سال درخت ، میزان رطوبت آن و مواردی از این دست بستگی دارد .
برای خرید چوب مناسب می توانید با کارخانه های چوب فروشی مشورت نمایید تا با توجه خواص چوب و کاربردی که شما مد نظر دارید بهترین نوع چوب را به شما معرفی نمایند .
خواص چوب :
سختی : هر چه میزان سختی چوب بیشتر باشد ،کیفیت و ماندگاری آن افزاش می یابد .
رطوبت : به میزان آب موجود در واحد حجم چوب رطوبت می گویند .
مقاومت در برابر صدا : هر چه سطح چوب منظم تر و مرطوب تر باشه . چوب در برابر صدا مقاومت بیشتر دارد .
از مزایای دیگر چوب می توان به قابلیت تجدید ، آن را اشاره کرد که در صورتی که به درستی مدیریت شود تمام نمی شود و به راحتی تولید می شود .
با خرید چوب های مختلف از چوب فروشی ها می توان در تزیینات ساختمان از چوب های زیبا استفاده نمود . از گذشته تا به امروز چوب در تزیینات داخلی و خارجی نقش زیادی دارد .
چوب دارای ساختار سختی می باشد اما می توان آن را به راحتی شکل داد و به اشکال مختلف بدل نمود . همچنین با استفاده از میخ و پیچ قطعات آن را به هم متصل نمود و استفاده کرد .

 



:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تجارت گستر شهریار

 

شیلنگ بادی یکی از ابزار های مورد استفاده برای رساندن هوای فشرده شده درون کمپرسور به ابزار بادی می باشد . در پروژه های ساخت و ساز پس از جایگذاری بتن مقداری هوا در کار محبوس می شود . این حبابهای ناخواسته چگالی بتن را کاهش می دهد و مقاومت بتن را نیز کاهش می دهند . از دیگر معایب این حبابهای هوا افزایش نفوذپذیری بتن و کاهش پیوستگی بین بتن و میلگرد می باشد .
به همین سبب باید با استفاده از روش هایی این هوا ها را خارج نموده و بتن را متراکم کرد . برای این منظور از شیلنگ ویبراتور بادی استفاده می شود که با ایجاد لرزش بتن را متراکم می نماید .
شیلنگ بادی ویبراتور بیشتر برای ابزارهای بادی که نیاز به فشار یا جریان مداوم هوا ندارند، استفاده می شود . شلینگ های بادی دارای انواع مختلفی از قطر و ضخامت است که با توجه به ابزار بادی باید مناسب ترین آن انتخاب شود .
ویژگی های یک شیلنگ ویبره بادی مناسب :
قابلیت انعطاف بالا و خاصیت فنری مناسب شلینگ
وزن پایین شلنگ بادی
مقاومت در فشار بالا
قابلیت کار در شرایط محیطی سرد و گرم
جمع شدن سریع و کامل
استحکام بال
عدم ترک خوردگی
تنوع بالا
و …

تبریز صنعت به عنوان شرکتی نام آشنا در زمینه صنعت به تولید و فروش شلینگ بادی با کیفیت بالا می پردازد . شیلنگ بادی ویبراتور تبریز صنعت دارای دو عدد فنر فولادی نگهدارنده در دو سر اتصالات است که مانع شکستن شیلنگ ویبراتور بادی می شود .
تنوع بالایی از ضخامت و قطر شلینگ بادی موجب می شود شما انتخاب گسترده ای برای انتخاب داشته باشید و به راحتی و با بهره گیری از مشورت مشاوران ما شلینگ بادی ویبراتور مورد نظر خود را انتخاب نمایید . انعطاف پذیری بالا در برابر انواع شرایط فشار و آب و هوای مختلف از ویژگی های مثبت شیلنگ های ویبراتور بادی تبریز صنعت می باشد.
شیلنگ ویبراتور را به طور کلی می توان به سه دسته تقسیم نمود . شیلنگ ویبره مکانیکی ، شیلنگ ویبره برقی و شیلنگ ویبره پنوماتیک یا بادی که هر کدام از آنها هم دارای انواع مختلفی هستند
شیلنگ های ویبراتور در بازار به طور کلی به طول 4 الی 8 متر و در اندازه های 1 ، 1.5 ، 2 ، 2.5 و 3 اینچ به فروش می رسند . شیلنگ های ویبراتور بادی یا پنوماتیک هم در بازه طولی 2 الی 4 متر و اندازه های 1 الی 6 اینچ وجود دارند .
که شما با توجه به پروژه خود می توانید سایز مورد نظر خود را خریداری نمایید .

 

قیمت شیلنگ بادی

قیمت شیلنگ بادی ویبراتور بستگی به نوعی که شما برگزیدید متفاوت خواهد بود . همچنین کیفیت آن هم عامل تاثیر گذاری در قیمت شیلنگ بادی می باشد . تبریز صنعت برای رفاه و رضایت مشتریان خود قیمت محصولات خود را تا حد ممکن پایین آورده است .
شیلنگ ویبره بادی و به طور عملیات ویبراتور و متراکم کردن بتن هوا و آب اضافه در بین بتن را از بین برده و موجب می شود بتن به ماده ای شکل پذیر تبدیل شود که به راحتی شکل گرفته و فشرده شود . و ااین امر تاثیز بسیار خوبی دربالا بردن مقاومت بتن و افزایش کارایی و طول عمر آن دارد .



:: بازدید از این مطلب : 133
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تجارت گستر شهریار

 

امروزه کود ارگانیک ورمی کمپوست در کشاورزی پایدار استفاده می شود. کودورمی کمپوست  توسط چندین گونه از کرم های خاکی تولید می شود. در تولید کود ورمی کمپوست می توان از ضایعات میوه ها، کودهای دامی و بقایای گیاهی استفاده کرد. در واقع وقتی کرم های خاکی ضایعات را می بلعند و از بدن خود عبور می دهند، ضایعات را تبدیل به کود ورمی کمپوست می کنند. کود ورمی کمپوست یک لایه نازک اطراف خود دارد که این لایه باعث می شود خواص آن متمایز از سایر کود های ارگانیک باشد.

 



 

نیازهای گیاهان توسط کود ورمی کمپوست می تواند به نحو احسنت برآورده شود. امروزه در کشورهای پیشرفته از کود ورمی کمپوست برای رشد بیشتر گیاه و تولید محصولات ارگانیک استفاده می شود. استفاده از کود ورمی کمپوست حتی باعث کاهش بیماری ها در گیاهان می شود.

 



همچنین کود ورمی کمپوست باعث بهبود و افزایش طعم میوه ها می شود. این نوع کود  با داشتن مواد مغذی مکفی و نسبت متعادل کربن به ازت باعث جذب سایر مواد مغذی موجود در خاک نیز می شود، از این لحاظ مصرف کود ورمی کمپوست استفاده از سایر کودهای شیمیایی را کمتر خواهد کرد. کود ورمی کمپوست در واقع یک میکرواکوسیستم می باشد که شامل باکتری ها و نماتدهای مفید برای گیاه و خاک می باشد و از این جهت یک نوع کود بیولوژیک محسوب می شود.



:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 ارديبهشت 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تجارت گستر شهریار

 

عایق حرارتی و برودتی ایزوبز می تواند روزنه های روی دیوارها را به طور کامل پر کرده و انرژی محیط را ذخیره کند . این عایق به صورت رولی در کارخانه تولید و بسته بندی می شود و به صورت مستقیم به محل پروژه منتقل می گردد . نصب عایق حرارتی ایزوبز در خانه باعث مقاومت در برابر جریا گرما می شود همچنین باعث کاهش هزینه های گرمایشی و خنک سازی می گردد .

اگر عایق بندی  در یک خانه به درستی صورت می گیرد نه تنها هزینه های سر بار گرمایشی و سرمایشی کاهش می یابد بلکه سبک زندگی هم بهبود می یابد .

 

چگونه خانه هایمان را مجهز به عایق حرارتی ایزوبز کنیم ؟

برای درک این مطلب که عایق حرارتی چگونه کار می کند باید آزمایش هایی مبنی بر کنترل انرژی توسط ایزوبز  صورت گیرد . که شامل ۳ روش اساسی یعنی انتقال ، هدایت و تابش حرارت است .

مواد خام مانند زمانی که که یک قاشق در فنجان قهوه قرار می گیرد گرما را از طریق دسته آن به سمت شما هدایت می کند گرما  و حرارت از طریق مایعات و گازها جریان می یابد به همین دلیل هوای گرم تر ، سبک تر است و هوای سرد سنگین تر پس هوای گرم بدلیل سبکی راحت تر به خانه نفوذ می کند . گرمای تابشی در یک خط مستقیم حرکت می کند و هر جسم جامدی که در مسیرش قرار دارد و انرژی و گرما را جذب می کند ، گرم می کند .



:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تجارت گستر شهریار

 

قیمت ترجمه مقاله یکی از بحث های قابل تامل در سایت های آنلاین ترجمه ، دارالترجمه های رسمی آنلاین و دارالترجمه های رسمی است. قیمت ترجمه مقاله در سایت های آنلاین ترجمه و یا دارلترجمه ها ممکن است با هم تفاوت فاحشی داشته باشند برخی با قیمت بالا و برخی با قیمت پایین در عرصه قیمت ترجمه مقاله باهم رقابت می کنند.اما انچه که در قیمت ترجمه مقاله مورد توجه است این است که قیمت ترجمه مقاله و سطح کیفیت ترجمه انجام شده در مقاله باهم تناسب داشته باشند.

 

 

در سایت مترجمان ایران سه سطح کیفیت در زمینه ترجمه مقاله در نظر گرفته شده تا مخاطبان سایت مترجمان ایران بر اساس نیاز و بودجه خود ، سطح کیفی ترجمه را در نظر بگیرند.

برای مثال آن دسته از عزیزانی که میخواهند پروژه کلاسی و تحقیق میان ترم را ترجمه نمایند میتوانند سطح سوم کیفیت را در نظر بگیرند و در هزینه خود صرفه جویی نمایند.

 



:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تجارت گستر شهریار

 

ترجمه فوری به پروژه ای گفته می شود که  در عرض چند روز چند ساعت و حتی چند دقیقه انجام شود. در ترجمه فوری باید دقت شود که ناکافی بودن زمان باعث کاهش کیفیت نشود.

 

 

ترجمه مقاله فوری باید به نحوی ترجمه شده باشد که رضایت مشتری نیز جلب شود و به نحوی انجام نشود که فقط بگوییم ترجمه فوری انجام شده بلکه پراهمیت ترین موضوع این است که بتوانیم بگوییم ترجمه فوری با بهترین کیفیت انجام شده است.

منظور از کیفیت ترجمه فوری این است که ترجمه فوری رسا و مفهوم ترجمه شده باشد و معنی و مضمون ان قابل فهم و از همه مهم تر دقیق باشد.اگر کیفیت ناچیز گرفته شود و فرض بر این باشد که ترجمه در حداقل زمان انجام شده اما بی کیفیت باشد  در این صورت ترجمه فوری نامعتبر خواهد بود.

کلمه ترجمه فوری  باید یادآور کلمه ترجمه با کیفیت با حداقل زمان باشد ، در این صورت است که ترجمه فوری دارای ارزش خواهد بود و معنا و مفهوم را به زبان مقصد ترجمه شده انتقال خواهد داد. البته ترجمه فوری نیازمند کار گروهی چند مترجم در کنار هم برای بهتر شدن و کاهش زمان برای ترجمه است. ترجمه فوری اگر با وجود چند مترجم انجام شود کیفیت و مضمون عالی خواهد داشت و اینکه در حداقل زمان انجام خواهد شد.



:: بازدید از این مطلب : 127
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تجارت گستر شهریار

 

ترجمه مقاله isi فرآیندی است که در آن ترجمه مقاله isi از زبان بیگانه به طور مثال  زبان روسی به زبان مادری یعنی زبان پارسی و یا بالعکس از زبان مادری مان به زبان بیگانه صورت می گیرد.در ترجمه مقاله isiعوامل زیادی تاثیر گذارند برخی از این عوامل را در اینجا نام برده و شرح می دهیم:

 

1-مترجم

 

در ترجمه مقاله isi توانایی و مهارت مترجم بسیار قابل توجه است.اگر در ترجمه مقاله isi مترجم خبره باشد ترجمه مقاله isi به آسانی صورت خواهد گرفت و ترجمه دارای کیفیت بالایی خواهد بود.ساده بگوییم اگر مترجم باتجربه باشد می تواند ترجمه مقاله isi را به بهترین نحو ممکن انجام دهد و به خوبی از پس این کار برآید.

 

2-میزان آشنایی مترجم با کلیت زبان

 

در تاثیر میزان آشنایی مترجم با هر دو زبان مادری و بیگانه هیچ شکی نیست.مترجم باید با زبان مادری خویش انس داشته باشد تا گنجینه لغات بیشتری در ذهن خود داشته باشد و در هنگام ترجمه مقاله isi بتواند بهترین کلمه را برای متن انتخاب کند.همچنین ,مترجم باید آشنایی و پیوند عمیقی با زبان بیگانه داشته باشد تا بتواند در حین ترجمه مقاله isi از متن درک بالایی داشته باشد ,در نتیجه میزان آشنایی مترجم در ترجمه مقاله isi بالاترین تاثیر را به دنبال خود خواهد داشت.



:: بازدید از این مطلب : 220
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تجارت گستر شهریار

برای سفر به شهر وان و ورود به کشور ترکیه از مرز رازی 4 راه ، پیش روی مسافرین است:

 
1) سفر با قطار
 
عموما سفر تور وان با قطار، به عنوان گزینه ای راحت و امن در نظر گرفته می شود، و از امنیت بالایی برخورداراست و سالهای قبل قطار از تبریز به وان دایر بود ولی بعدا به خاطر نا امنی های مسیر بعد مرز رازی تا وان ،این قطار برداشته شد
به تازگی ریل باس تبریز-مرز رازی دایر شده است که گزینه ی مناسبی است.
 
تور وان از تبریز به این صورت که مسافران باید با قطار از تبریز تا مرز رازی را طی کنند و بعد عبور از مرز ادامه یمسیر را با ون های ترک (دلموش ها) که کرایه ی هر نفر در زمان فعلی 20 لیر است، طی کنند.(این دلموش هاموظف هستند ، مسافر را به ازای 20 لیر به هر نقطه ای از وان ببرند بجز فرودگاه که کرایه اش بیشتر است)
 
 
2) سفر با خودرو شخصی تا وان
 
سفر با ماشین شخصی تا وان، تور وان شاید راحت ترین نوع سفر زمینی باشد ولی معایبی نیز دارد که در زیر به توضیح آنها می پردازیم.
 
1) خستگی ناشی از رانندگی طولانی
 
2) هزینه ی بالای کاپوتاژ خودرو و بیمه خودرو
 
3) عدم اطمینان به مسیر و جاده در صورتی که قبلا این مسیر تور وان را تجربه نکرده اید و آشنایی ندارید.
 
4) وجود مشکلات پارک، در مقصد
 
3) سفر با خودرو شخصی تا مرز
 
در این مورد که به نسبت مورد قبلی گزینه بهتریست شما با خودرو شخصی تا دم مرز می روید، و خودرو را در پارکینگ مرز رازی پارک کرده و ادامه مسیر را بعد از عبور از مرز با ونهای ترک(دلموش) که کرایه ی هر نفر 20لیر می باشد طی می کنید.
 
1) سفر با تور های مسافرتیسفر با تور های مسافرتی تور وان از تبریز هم که به عنوان راحت ترین و آسوده ترین روش در نظر گرفته می شود، و هیچ یک از دغدغه های موارد بالااعم از وسیله ی رفت و برگشت، بیمه مسافرتی، یافتن هتل مناسب و ... را ندارد.
 


:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تجارت گستر شهریار

تور وان از تبریز از نظر قیمت بسیار مناسب بوده و به همین خاطر این روزها یکی از محبوب ترین تورهای کل کشور و مخصوصا شهرهای آذربایجان شرق و غربی شده و به دلیل نزدیکی مرز و ارزان بودن قیمت تور وان از تبریز و یکی از زیباترین شهری های ترکیه برای گردشکری و همچنین برای خرید لباس و سایر ملزومات بسیار مناسب بوده که اکثر مردم تبریز و تهران برای خرید فصلی از طریق آژانس ها و تور وان از تبریز به شهر وان مسافرت میکنند علاوبره استفاده از زبیایی های شهر وان و مسافرت عالی و لذت بخش و یک خرید خوب را هم تجربه میکنند 



:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تجارت گستر شهریار

همگام با توسعه صنعت ساختمان سازی در دنیا و آپارتمان نشینی شرکت الیز جام بالکن ترکیه اقدام به تولید و مونتاژ بالکن شیشه ای برای استفاده بهینه فضای پرت آپارتمان ، جلو گیری از ورود سر و صدا و گرد وغبار و اتلاف انرژی نموده است و توانسته طی ۱۵ سال گذشته برترین شرکت در زمینه تولید و مونتاژ  شیشه بالکن شده و با گسترش کار خود حضور گسترده ای در بازار کشورهای آلمان، فرانسه، انگلیس، استرالیا و… داشته باشد.

و اینک این شرکت با سرمایه گذاری مستقیم در ایران از سال ۹۴ اقدام به واردات یراق آلات و پروفیل آلمینیوم و از کشور ترکیه و مونتاژ بالکن شیشه ای در ایران نموده است. الیز جام بالکن را می توان به عنوان بهترین شرکت ارائه کننده شیشه بالکن در تبریز نامید .

امروزه با افزایش آپارتمان نشینی در سطح شهر ، بالکن ها جای حیاط خانه ها را گرفته است . بالکن شیشه ای دارای مزایای بسیاری هستند که می تواند در انواع ساختمان ها به کار برده شود . با ارائه شیشه بالکن های جدید این امکان فراهم شده است که شما در تمام فصول سال به راحتی از بالکن ها بهره ببرید . در فصل تابستان بالکن ها به علت عایق بودن از درجه حرارت هوا کاسته و محیط با دمای مطبوع را برای شما فراهم می سازند . همچنین شما در صورت استفاده از شیشه بالکن  های تاشو می توانید در صورت تمایل شیشه را جمع نموده و از هوای آزاد بهره ببرید .

منبع : بالکن شیشه ای در تبریز



:: بازدید از این مطلب : 172
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تجارت گستر شهریار

ورق آهنی در تبریز در انواع گوناگون با استفاده از آخرین و پیشرفته ترین متد های حاضر در دنیا ساخته می شوند . از آنجایی که ورق های آهنی با فلزی براساس کاربردی که دارند تهیه میشوند بنابراین این محصول صنعتی بسیاری از صنایع را نیازمند خود کرده است ، ازجمله انواع این ورقها میتوان به ورق آهنی در تهران و تبریز اشاره کرد که در صنعت خودرو سواری بسیار کارآمد می باشد .

برای ساختن بسیاری از قسمت های اتومبیل های پیشرفته ی امروزی از ورقهای روغنی بهره میبرند این ورقها به دلیل خاصیت ضد زنگ خود بسیار مناسب میباشند از آن جمله قسمتهای اتومبیل که توسط ابن ورقها ساخته میشوند و شاید همه متوجه آن بشوند حتی کسانی که اطلاعات زیادی در مورد اتومبیل ندارند ، میتوان به اگزوز آن اشاره کرد ، یا میتوان از ورقهای گالوانیزه که به صورت اصطلاحی حلب اندود نیز گفته میشنوند نام برد .

شما نیز میتوانید جهت اطلاع از آخرین موجودی انبار و یا خرید و فروش ورق آهنی در تبریز ، تهران و همچنین آخرین قیمت ورق آهنی در تهران و قیمت ورق آهنی در تبریز و سایر شهرها و کمک گرفتن از مشاورین باتجربه ی ما با شماره های ۴-۳۴۲۱۰۱۳۱-۰۴۱ و ۳۴۲۱۶۷۳۲-۰۴۱ و ۵-۳۳۹۳۷۹۸۴-۰۴۱ تماس  حاصل نمایید.



:: بازدید از این مطلب : 135
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تجارت گستر شهریار

ورق روغنی در تبریز ، ورق روغنی در تهران ،  قیمت ورق روغنی تهران و قیمت ورق روغنی در تبریز ، کاربرد ورق روغنی تبریز و خرید و فروش ورق روغنی در تهران و تبریز مباحثی است که در این نوشته به آن می پردازیم . در شهر های بزرگ ایران که دارای صنایع قابل توجهی میباشند تولید وعرضه محصولات مورد نیاز جامعه از اولویت برخوردار است، در کلان شهر تبریز صنایع و شرکت های معتبر سعی دارند تا بسیاری از نیاز های متقاضیان با بهترین استانداردهای موجود در جهان را برطرف کنند .

یکی از محصولات مورد نیاز هم شهری های عزیز ورق روغنی میباشد . این ورق روغنی در تبریز  که در شرایط سخت وزیر فشار بالا تهیه و تولید میشوند از جمله فرآورده های شرکت های معتبر فولاد در ایران می باشند. ورق روغنی در تهران و تبریز یا بورد سردها به دلیل فشردگی و ظاهر شفاف خود به عنوان رویه بکار میروند نا گفته نماند که این ورقها بعنوان مواد اولیه ورق های گالوانیزه نیز شناخته میشوند .

ورقهای ساخته شده بر اساس آلیاژهای به کارفته در ساختارشان دارای ضخامت متفاوتی میباشند. در شهر بزرگ و فرهنگی تبریز از آنجایی که نیاز به ورقهای روغنی در صنایع احساس میشد. صدرا فولاد ظفر به عنوان قطب خرید و فروش انواع ورقها بخصوص ورقهای روغنی با کیفیت اقدام به عرضه محصولات خود را در بازار داخلی ایران کرده است.



:: بازدید از این مطلب : 131
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تجارت گستر شهریار

ترجمه تخصصی مسئولیت انتقال دانش از زبانی به زبان دیگر را به عهده دارد.هرچه ترجمه تخصصی به زبان مقصد بهتر و باکیفیت تر صورت گیرد این مسئولیت به نوبه ی خود حضور پررنگ خود را پررنگ تر خواهد نمود. در ترجمه متون تخصصی مترجم نه تنها باید با زبان مبدا و مقصد اشنا شده باشد بلکه باید با زمینه تخصص مقاله ،نوشته و یا متن نیز اشنا باشد در این صورت مترجم می تواند معنی و مفهوم را درک کرده و بتواند ان را در زبان مقصد پیاده کند.فرض کنید مترجمی قصد دارد پروژه ترجمه تخصصی را در زمینه مهندسی عمران انجام دهد مترجم ترجمه متون تخصصی باید اشنایی گسترده ای با زمینه ترجمه داشته باشد تا بتواند ان پروژه را به بهترین نحو حالت ترجمه کند.

در ترجمه تخصصی ترجمه کلمات و حتی نماد ها نیز بسیار بسیار پر اهمیت می باشد، زیرا ممکن است در حالت عادی و کلی ،کلمه معنی خاص و در حالت ترجمه تخصصی ممکن است کلا معنای آن صد و هشتاد درجه تغییر کند.

به طور مثال sepsis معنی گندیگی می دهد ولی در ترجمه تخصصی پزشکی معنی بیماری عفونی می دهد. شرط و لازمه ی این نوع ترجمه وجود مترجم باتجربه و متخصص  است . هرچه تجربه و دانش مترجم در زمینه ترجمه تخصصی بیشتر باشد ترجمه به زبان مقصد رسا و مفهوم خواهد بود.معنی ترجمه تخصصی ابتدا باید توسط مترجم مجرب درک و مفهوم شود سپس با استفاده از تجربه و دانش مترجم  تحلیل و ترجمه شود.این تجربه تنها با مطالعه در زمینه رشته ترجمه به دست نمی اید بلکه مهم ترین ویژگی لازم وجود تمرین و ممارست های فراوان در زمینه ترجمه تخصصی و اشنایی با رشته ی ترجمه است.

ترجمه تخصصی خود را به مترجمین تیم مجرب سایت دارالترجمه مترجمان ایران بسپارید.



:: بازدید از این مطلب : 127
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تجارت گستر شهریار

طراحی سایت فروشگاه لباس

 

طراحی سایت فروشگاه لباس از جمله سایت ها فروشگاهی می باشد که می تواند برای شما مفید باشد . اگر شما قصد راه اندازی یک فروشگاه لباس را دارید طراحی سایت فروشگاه لباس آنلاین می تواند برای شما مناسب باشد . 

برخلاف بوتیک های سنتی ، هزینه راه اندازی فروشگاه لباس مقرون به صرفه تر می باشد . زیرا نیاز به پیدا کردن یه مکان ، اجاره یا خرید یک مغازه وجود ندارد . همچنین شما نیازی به استخدام چندین فروشنده برای مدیریت فروشگاه لباس ندارید . 

طبق آمار سال 2007 هر ساله تقریبا 20 میلیارد پوشاک خریداری می شود که البته بیشتر این خریدها از طریق فروشگاه فیزیکی انجام می پذیرد اما اگر شما بتوانید یک فروشگاه لباس خوب راه اندازی نمایید و پوشاکی خاص که در دسترس تمامی افراد قرار نمی گیرید را در آن قرار دهید می توانید بازار گسترده ای و فرصت کسب و کاری را از آن خود کنید . 

به همین سبب با طراحی سایت فروشگاه لباس و تلاش در این حوزه می توانید به موفقیت و فروش دست یابید . در ادامه به نکاتی می پردازیم که می تواند در طراحی سایت فروشگاه لباس برای شما راهنما باشد . 

 

نکاتی برای طراحی سایت فروشگاه لباس :

 

1- ابتدا باید بازار کاری و مخاطبان خود را مشخص نمایید . به عبارت دیگر حوزه فعالیت خود را انتخاب نمایید . قصد شما فروش آنلاین لباس زنانه است یا مردانه ؟ همچنین می توانید به فروش لباس بچه گانه بپردازید . فروشگاه هایی هستند که به فروش انواع لباس می پردازند . اما راه اندازی در یک حوزه خاص هم می تواند برای شما مفید واقع شود . زیرا مردم برای خرید اغلب به متخصص مراجعه می نمایند . 

 

2- نکته بعد انتخاب یک مکان برای نگه داری پوشاک است . البته بسیاری از افرادی که یک فروشگاه لباس فیزیکی دارند هم به طراحی سایت فروشگاه لباس برای خود می پردازند تا علاوه بر بازار فیزیکی و ارائه محصولات به مشتریان حضوری در فضای مجازی هم فعالیت کرده و بتواند مشتریان از اقصی نقاط کشور داشته باشند که این مئله مسلما در افزایش درآمد آنها موثر واقع شد . در صورتی که شما صرفا قصد فعالیت در فضای مجازی دارید بهتر است مکان مناسبی را برای نگه داری پوشاک خود در نظر بگیرید . این مکان حتی می توانید یکی از اتاق های منزل شما باشد . 

 

3- نکته دیگر که برای خریداران شما حائز اهمیت می باشد ، نحوه پرداخت می باشد . در طراحی سایت فروشگاهی شما می توانید چندین روش را برای پرداخت مشخص نمایید . از جمله پرداخت درب منزل ، پرداخت کارت به کارت ، پرداخت آنلاین و ... البته برای جلب اعتماد مشتریانتان شما باید از شرکت ای نماد ، نماد اعتباری دریافت نمایید .

 

بهینه سازی سایت فروشگاه لباس :

بعد از طراحی سایت فروشگاه لباس از یک متخصص سئو برای بهینه کردن سایتتان در موتورهای جستجو از جمله گوگل کمک بگیرید . بهینه سازی سایت می تواند در روند کسب درآمد شما تاثیر بسیار خوبی داشته باشد . مسلما بدون کار بر روی سئو سایتتان نمی توانید موفقیت زیادی را به دست آورید . 

 

ما در وبیکس با دارا بودن نمونه سایت های فروشگاه آنلاین لباس دارای تجربه بالایی در این زمینه می باشیم . برای اطلاعات بیشتر و مشاهده نمونه طراحی وب سایت فروشگاه لباس با ما تماس بگیرید .

 



:: بازدید از این مطلب : 151
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تجارت گستر شهریار
جاذبه های گردشگری وان
شهر وان ترکیه جزء شهرهایی است که بین توریست ها آن طور که باید و شاید، شناخته شده نیست ولی اخیرا مورد توجه بسیاری از توریست ها، خصوصا ایرانی ها قرار گرفته است و می توان گفت تور وان اخیرا جزء تورهای محبوب و پر طرفدار ایرانی ها و خصوصا ایرانی های مقیم مناطق شمال غربی کشور، به جهت نزدیکی به این منطقه شده است.گرچه هدف اصلی اکثر مسافران تور وان ، خرید پوشاک و کالا به علت قیمت مناسب و کیفیت بالای اجناس می باشد، اما نباید قدمت تاریخی این شهر زیبا و کوچک نادیده گرفته شود و همیشه در تور وان دیدن مکان های توریستی و جاذبه های گردشگری این شهر زیبا توصیه می شود.
 
آبشار مرادیه
آبشار مرادیه، بخش مهمی از زیبایی های طبیعی آناتولی شرقی محسوب می شود، و از جمله مکان های دیدنی وان است. تور وان برای کسب آرامش و تفریح اغلب از شهرهای نزدیک و در تابستان برای پیک نیک آخر هفته ترجیح داده می شود و توصیه می شود اگر گذرتان به شهر وان افتاد حتما از این آبشار زیبا دیدن کنید. تور وان به تازگی این آبشار زیبا شروع به جلب توجه گردشگران خارجی نیز کرده است.


:: بازدید از این مطلب : 116
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 4 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تجارت گستر شهریار

شرکت طراحی سایت فروشگاهی وبیکس با تکیه بر متخصصان و کادر فنی با تجربه اقدام به طراحی سایت فروشگاه سازبا امکانات نموده است . فروشگاه ساز راحت ترین گام برای راه اندازی یک سایت با امکانات بالا و قیمت مناسب برای شما می باشد که شما می توانید به راحتی آن را سفارش دهید .

مسلما امروزه بسیاری از افراد به فکر طراحی سایت فروشگاهی برای فروش محصولات خود هستند . با فروشگاه ساز وبیکس به راحتی می توانید دراین باره اقدام نمایید و در کمترین زمان سایت فروشگاهی برای خود تهیه نمایید .

 

طراحی سایت فروشگاه ساز دارای مزایایی می باشد از جمله سرعت طراحی ، زیرا نمونه سایت از قبل تهیه شده است و شما تنها باید اطلاعات مربوط به محصولات خود را در آن وارد نمایید .

از دیگر ویژگی های طراحی سایت فروشگاه ساز این است که شما در همان ابتدا کار قالب سایت فروشگاهی را مشاهده نموده و می توانید انتخاب نمایید . در صورتی که در طراحی سایت فروشگاه حرفه ای عمده تغییرات بعد از طراحی و پیاده سازی اولیه سایت انجام می شود .

البته این سایت معایبی نیز می باشد از جمله اینکه در طراحی سایت حرفه ای ، طراحی سایت فروشگاهی شما منحصر به فرد می باشد ولی در فروشگاه ساز ممکن است سایت شما نمونه ی مشابه دیگری نیز داشته باشد .

 

طراحی سایت فروشگاه ساز وبیکس با امکانات بالا و قیمت مناسب می تواند در کمترین زمان طراحی و به شما تحویل داده شود .

 

امکانات طراحی سایت فروشگاه ساز :

 

- قالب کاملا ریسپانسیو : با رواج گوشی های هوشمند نمایش درست سایت در انواع صفحه نمایش ها از جمله تبلت و گوشی های همراه ، امر مهمی می باشد . که این امر در قالب های طراحی سایت فروشگاه ساز وبیکس رعایت گردیده است .

ادامه مطلب و منبع : طراحی سایت فروشگاه ساز

 



:: بازدید از این مطلب : 160
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 آبان 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تجارت گستر شهریار

طراحي سايت فروشگاه ديجي كالا توسط چه كسي انجام شده است ؟ علت موفقيت طراحي سايت ديجي كالاچيست ؟ سايت ديجي كالا چه مواردي را رعايت نموده است تا به اين موفقيت برسد ؟ چه مراحلي طي شد تا ديجي كالا به اين موفقيت برسد ؟ چگونه مي توان سايتي همانند ديجي كالا طراحي نمود ؟ هزينه طراحي سايت فروشگاه ديجي كالا چقدر مي باشد ؟ طراح سايت ديجي كالا چه كسي است ؟

 

اين سوالات ، سوالاتي است كه براي افراد بسياري پيش آمده است . موفقيت روزافزون سايت ديجي كالا موجب شده بسياري افراد به فكر راه اندازي سايتي مشابه ديجي كالا باشند . مسلما موفقيت ديجي كالا در مدت زمان كوتاه حاصل نشده بلكه اين موفقيت نياز به تلاش فراوان و تخصص در اين زمينه دارد .

فروشگاه اينترنتي ديجي كالا را مي توان بهترين سايت فروشگاهي در ايران ناميد كه به فروش و درآمد بالايي دست يافته است . رشد چشمگير خريد و فروش كالا به صورت آنلاين در سايت هاي فروشگاهي ، بيانگر موفقيت در اين حوزه است . موفقيت فروشگاه هاي اينترنتي بسياري از افراد را بر آن داشت كه بهطراحي سايت فروشگاهي بپردازند .

امروزه اكثر افراد سايت ديجي كالا را مي شناسند و بسياري از افراد بارها از اين سايت خريد كرده اند . سايت ديجي كالا علاوه بر فروش محصولات مانند موبايل ، تبلت ، كامپيوتر و ساير محصولات ديجيتالي ، به فروش محصولاتي همانند لوازم شخصي ، لوازم خانگي و حتي خودرو مي پردازد و تا كنون توانسته موفقيت هاي بسياري كسب نمايد .

 

در ادامه به بررسي سايت ديجي كالا پرداخته و عوامل موفقيت سايت ديجي كالا را بيان مي كنيم .

 

موفقيت طراحي سايت فروشگاه ديجي كالا :

 

دسترسي آسان :

يكي از نكات مهم در طراحي سايت فروشگاهي كه حتما بايد به آن توجه ويژه اي نمود راحتي دسترسي به محصولات براي كاربران مي باشد . دسته بندي منظم و دسترسي سريع از ويژگي هاي بالقوه ديجي كالا مي باشد . شما از قسمت منو سايت و دسته بندي مشخص به راحتي و با حداكثر سه كليك مي توانيد به محصول مورد نظر خود دست يابيد كه يك مزيت طراحي وب سايت فروشگاه ديجي كالامي باشد .

ادامه مطلب و منبع : طراحي سايت فروشگاه ديجي كالا



:: بازدید از این مطلب : 111
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تجارت گستر شهریار

ساخت سايت فروشگاهي در تهران مي تواند يك مركز تجاري آنلاين و باجه اينترنتي فروشگاه فيزيكي شما در فضاي مجازي باشد . با طراحي سايت فروشگاه در تهران مي توانيد محصولات خود را در معرض ديد افراد بيشتري قرار دهيد و همين امر مي تواند باعث افزايش درآمد شما باشد .

مردم همواره براي فروش محصول خود به افراد بيشتري مي باشند و براي اين كار بايد محصولات و خدمات خود را به افراد بيشتري معرفي نمايند . به همين سبب از تبليغات براي اين كار بهره مي برند . يكي از بهترين روش ها براي تبليغات كه مي تواند موثرترين راه ناميد طراحي سايت فروشگاهي در تهران مي باشد .

در صورتي كه مكان فروشگاه شما در تهران باشد ، شما مي توانيد با طراحي سايت فروشگاهي در تهرانبراي خود ، مخاطبان و خريداران محصولات خود را از تهران گسترش دهيد و مشتريان از سراسر كشور براي خود جذب نماييد .

 

موفقيت سايت هاي فروشگاهي در تهران نشانگر مزاياي طراحي سايت فروشگاهي مي باشد كه در ادامه به برخي از اين موارد اشاره مي كنيم .

 

از بين بردن محدوديت مكان :

يكي از برترين مزاياي طراحي سايت فروشگاهي همين عامل مي باشد . شما با طراحي سايت فروشگاهي در تهران به راحتي مي توانيد بازار كار خود را از تهران به ساير شهرها نيز گسترش دهيد . و ديگر موانعي همانند دوري مسير نمي تواند براي خريداران محصولات شما مشكل ساز شود .

محدوده جغرافيايي گسترده تر مسلما مشتريان بيشتري براي شما جذب خواهد نمود و اين امر هم به راحتي درآمد بيشتر را براي شما به همراه خواهد داشت .

از بين بردن محدوديت زمان :

از ديگر محدوديت هاي دست و پا گير در فروشگاه هاي فيزيكي ساعت كاري مي باشد ، كه با ساخت سايت فروشگاه اينترنتي اين امر برطرف مي گردد . در اين روش مشتريان شما در هر ساعت از روز مي تواند به فروشگاه شما وارد شده و به اطلاعاتي از محصولات و قيمت و مشخصات آن دست يابند . اطلاعات كالاها و خدمات شما هميشه و در هر لحظه در دسترس عموم مردم قرار دارد

 

ادامه مطلب و منبع : طراحي سايت فروشگاهي در تهران



:: بازدید از این مطلب : 102
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تجارت گستر شهریار

طراحي سايت فروشگاه اينترنتي از جمله مواردي است كه مي تواند در موفقيت كسب و كار شما تاثير گذار باشد و موجب افزايش در آمد شما شود . امروزه با پيشرفت تكنولوژي و نقشي كه وب و اينترنت در زندگي انسانها ايفا مي كند هر فرد براي موفقيت در كسب و كار خود بايد علاوه بر حضور در دنياي واقعي به عنوان يك برند در دنياي مجازي نيز شناخته شود . ساخت وب سايت فروشگاه اينترنتي در اين زمينه مي تواند بسيار تاثير گذار باشد . ساختن سايت فروشگاه اينترنتي يكي از نوين ترين روش هاي فروش محصولات و خدمات در دنياي امروز مي باشد .

 

علت موفقيت طراحي سايت فروشگاه اينترنتي :

 

امروزه وب سايت هاي فروشگاهي به موفقيت بالايي دست يافته اند و توانسته اند بازار فروش خود را تا سطح كشور افزايش دهند . سايت هايي مانند ديجي كالا ، باميلو ، 5040 و ... هم موفقيت خود را از طريق اينترنت به دست آورده اند .وب سايت فروشگاهي امروزه بسيار مورد توجه افراد بالخص جوانان قرار گرفته اند و مخاطبان بسياري را در سراسر ايران جذب كرده اند .

علت اصلي موفقيت سايتهاي فروشگاه اينترنتي ايجاد سهولت در خريد مي باشد . زيرا يك فرد براي خريد يك جنس مي تواند از هر مكان جغرافيايي به اين سايت ها مراجعه نموده ، محصولات را بررسي و مقايسه نمايد و با خواندن اطلاعات و مشخصات هر محصول انتخاب راحت تري را داشته باشد . در صورتي كه براي دريافت اطلاعاتي در اين زمينه در فروشگاه هاي فيزيكي به علت وقت گير بودن امكان پذير نمي باشد .

همچنين قابليت مقايسه كه در طراحي سايت فروشگاهي گذاشته مي شود ، امكان مقايسه اجناس هم رده و بررسي مزايا و معايب كالا ها را تا حد بسيار مطلوبي آسان نموده است . همچنين عدم وجود يك كالا با وجود سايت هاي فروشگاهي ، ديگر معنا ندارد . زيرا در صورت نبود كالا در يك فروشگاه به راحتي مي توان به سايت ديگري مراجعه كرد و جنس مورد نياز را خريداري نمود .

 

ادامه و منبع : طراحي سايت فروشگاه اينترنتي

 



:: بازدید از این مطلب : 123
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 مهر 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : تجارت گستر شهریار

ساخت وب سایت فروشگاه اینترنتی

 

ساخت وب سایت فروشگاه اینترنتی  از جمله فعالیت هایی است که شرکت وبیکس با سالها سابقه به انجام آن می پردازد . ساخت وب سایت فروشگاه اینترنتی برای معرفی و تبلیغ کالا و خدمات در عرصه اینترنت مناسب می باشد .

از رایج ترین نوع سایت ها می توان سایتهای فروشگاهی را نام برد .امروزه بسیاری از افراد قبل از رفتن به مغازه ها ابتدا نام کالای مورد نظر خود را در اینترنت جستجو نمایید . 

با ساخت وب سایت فروشگاه اینترنتی شما می توانید گامی بلند در موفقیت خود و کسب درآمد بالاتر بردارید . برای اینکه شما بتونید مشتریان خود را از بازارهای فیزیکی به سمت بازارهای مجازی و سایت خود جذب نمایید باید نکاتی را رعایت نمایید . در ادامه به مواردی اشاره کردیم که رعایت آنها در ساخت سایت فروشگاه اینترنتی می تواند به شما بیشتر کمک نماید  .

 

قیمت مناسب : 

فروشگاه های آنلاین برای جلب و رضایت مشتریان خود می تواننید قیمت کالا های خود را پایین بیاوردند . کاربران باید یک مزیت در سایت شما ببینند تا برای خرید کالای شما ترغیب شوند . قیمت می تواند عامل موثر در جذب مشتری باشد .

 

تنوع محصولات :

بسیار تجربه نموده ایم که به مغازه ای مراجعه نموده و با عدم موجودی کالا مواجه می شویم و یا تعدادی ازاجناس مورد نظر ما در فروشگاه موجود نمی باشد . 

شما می تواند با ساخت وب سایت فروشگاه اینترنتی و تنوع محصولات بالا به کاربرانتان در خریدشان کمک نمایید . برای مثال فروشگاه سوپرمارکت در فروشگاه های فیزیکی صرفا دارای محصولات سوپرمارکت می باشد در صورتی که با ساخت وب سایت فروشگاه اینترنتی مواد غذایی می توانید میوه و سبزی و مواد پروتینی را نیز به فروش بگذارید . 

 

جوایز :

شما می توانید در طراحی سایت فروشگاهی خود خلاقیت به کار برده و هر چند مدت یک بار به مشتریان خود جوایزی را ارسال نمایید . این جوایز می تواند در قالب قرعه کشی یا برای افرادی با خرید با مبلغ مشخص داده شود . این موارد می تواند تاثیر بسیار مثبتی در افزایش مشتریان شما داشته باشد . البته ایده شما و جذابیت آن برای کاربران می تواند بسیار مهم باشد .

 

ارسال به موقع : 

از نکات مهم در ساختن سایت فروشگاه اینترنتی ارسال به موقع محصولات می باشد . مسلما فردی که اقدام به خرید محصول نموده است مایل است محصولات خود را در اسرع وقت تحویل بگیرید . به همین سبب شما با استفاده از روش های حمل و نقل سریع باید تلاش کنید که محصولات کاربران را به سرعت به آنها تحویل دهید .



:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 مهر 1396 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 10 صفحه بعد